Marketingové versus obchodní řízení firmy RI OKNA s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingové versus obchodní řízení firmy RI OKNA s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pilík, Michal
dc.contributor.author Ebringerová, Alžběta
dc.date.accessioned 2016-06-06T08:32:12Z
dc.date.available 2016-06-06T08:32:12Z
dc.date.issued 2005-03-14
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/36323
dc.description.abstract Cílem této práce je srovnat marketingové a obchodní řízení firmy RI OKNA s. r. o. Zabývala jsem se vztahem a rozdíly mezi těmito dvěma rozdílnými typy řízení. Nejprve jsem tuto problematiku zpracovala v teoretické rovině, kdy jsem využila poznatky získané literaturou k popsání základních koncepcí obou typů řízení. V praktické části jsem pak zjišťovala, jak jsou jednotlivé koncepce využívány u firmy RI OKNA s. r. o. Rozborem marketingových a obchodních aktivit této organizace jsem nakonec mohla zhodnotit, zda firma RI OKNA s. r. o. využívá marketingové nebo obchodní řízení.
dc.format 50
dc.format.extent 1316839
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingová koncepce cs
dc.subject strategie cs
dc.subject zákazník cs
dc.subject prodejní koncepce cs
dc.subject marketing en
dc.subject marketing conception en
dc.subject strategy en
dc.subject customer en
dc.subject sales conception en
dc.title Marketingové versus obchodní řízení firmy RI OKNA s.r.o.
dc.title.alternative Marketing management versus trade management of the firm RI OKNA s.r.o.
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Verberger, Jiří
dc.date.accepted 2005-06-13
dc.description.abstract-translated The aim of this work is to compare marketing management and trade management of the firm RI OKNA s. r. o. At first I was dealing with the relation and the diffence between these two types of management in the theoretical part by means of the literature information. Then I compared the marketing and the trade activities of the firm RI OKNA s. r. o. in the practical part. By this analysis I was able to find out if this organisation is managed by marketing or by trade.
dc.description.department Ústav managementu
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 1599
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2005-05-20


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account