Vývoj veletržního areálu v Litoměřicích v historické retrospektivě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vývoj veletržního areálu v Litoměřicích v historické retrospektivě

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pavlů, Dušan
dc.contributor.author Šimoníková, Jana
dc.date.accessioned 2010-07-15T03:16:49Z
dc.date.available 2010-07-15T03:16:49Z
dc.date.issued 2007-05-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/3572
dc.description.abstract Tato práce mapuje historický vývoj výstavního areálu v Litoměřicích od jeho prvopočátků po současnost, analyzuje vývoj výstavnictví a vlastnických poměrů k výstavišti, popisuje aktivity firmy Výstavy, s.r.o., která je současným provozovatelem výstaviště, analyzuje systém marketingové komunikace firmy a na základě výsledků analýz navrhuje opatření vedoucí ke zlepšení současného stavu. cs
dc.format 67 s. cs
dc.format.extent 3585970 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject Výstava cs
dc.subject Zahrada Čech cs
dc.subject Litoměřice cs
dc.subject Výstavy s.r.o. cs
dc.subject Exhibition en
dc.subject Zahrada Čech en
dc.subject Litoměřice en
dc.subject Výstavy s.r.o. en
dc.title Vývoj veletržního areálu v Litoměřicích v historické retrospektivě cs
dc.title.alternative Development of the exhibition area in Litoměřice from the historical point of view en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Křížek, Zdeněk
dc.date.accepted 2007-06-06
dc.description.abstract-translated This Bachelor study monitors historical development of the exhibition area in the town of Litoměřice from its start to the present time. It also analyses development of exhibition making and possessive relationships to the exhibition area, describes activities of the Vý-stavy s.r.o. company, which is a contemporary operator of the exhibition area, analyses the company's system of marketing communications and on the basis of analysis results it pro-poses actions, which could lead in improvement of the present state. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 4832
dc.date.assigned 2007-01-15
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
šimoníková_2007_bp.pdfBlocked 3.419Mb PDF View/Open
šimoníková_2007_vp.doc 60Kb Microsoft Word View/Open
šimoníková_2007_op.doc 56Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account