Marketingová komunikace divize Building Technologies společnosti Siemens s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová komunikace divize Building Technologies společnosti Siemens s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kulhánek, Ivan
dc.contributor.author Hanšová, Milena
dc.date.accessioned 2016-06-06T08:30:28Z
dc.date.available 2016-06-06T08:30:28Z
dc.date.issued 2005-02-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/35458
dc.description.abstract Jedním ze základních úkolů dnešních marketérů je kvalitní a efektivní propagace nabízených výrobků a služeb. Nestačí mít jenom kvalitní produkt, je třeba dobře znát své cílové skupiny a jejich potřeby. Ke komunikaci se stávajícími a potencionálními zákazníky a pro budování pevných vztahů s nimi jsou využívány různé marketingové komunikační nástroje. V této bakalářské práci se budu zabývat marketingovou komunikací divize Bulding Technologies společnosti Siemens s.r.o. Tato divize se zabývá výrobou a dodávkami produktů a systémových řešení v oblasti technologie řízení budov, zabezpečovacích a požárních systému a průmyslových kamer. Analýzou marketingové komunikace bude ukázáno, jakým způsobem jsou propagovány technologické produkty a služby.
dc.format 56 s
dc.format.extent 509027
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject promotion cs
dc.subject marketing communications en
dc.subject promotion en
dc.title Marketingová komunikace divize Building Technologies společnosti Siemens s.r.o.
dc.title.alternative The marketing communication of Siemens Building Technologies Ltd
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Svoboda, Václav
dc.date.accepted 2005-05-30
dc.description.abstract-translated One of the basic tasks of today’s marketers is high-quality and high-efficiency promotion of offered products and services. Having a quality product is not enough; one needs to have good knowledge of the target groups and their needs. Different marketing and communication tools are used to communicate and build solid relationship with existing and prospective customers. In this thesis I will discuss the marketing communication of Siemens’ Building Technologies division. The division focuses on the production and delivery of products and system solutions for building management, security and fire alarm systems, and industrial cameras. An analysis of its marketing communication will show how technology products and services are promoted.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 562
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2005-05-06


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account