dc.contributor.advisor |
Soukalová, Radomila
|
|
dc.contributor.author |
Augustová, Barbora
|
|
dc.date.accessioned |
2016-06-06T08:30:09Z |
|
dc.date.available |
2016-06-06T08:30:09Z |
|
dc.date.issued |
2004-12-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/35367
|
|
dc.description.abstract |
Webové stránky mohou být marketingovým nástrojem, ale také nemusí, záleží na různých faktorech. Jedním z nich je určitá uvědomělost zadavatele, který by měl pochopit, že éra jakési elektronické vizitky již dávno minula. Dalším je schopnost webdesignera či programátora, který by měl uživatelskou přívětivost považovat za první a nejdůležitější ze svých přikázání. Internet je unikátní médium, které má mnohé výhody, mezi které patří interaktivita, globální dosah, relativní cenová dostupnost, rychlost, názornost. Záleží jen na šikovnosti zúčastněných, aby je patřičně využili. Hlavní smyslem této diplomové práce je zpracování koncepce tvorby právě takových webových stránek, které se stanou účinným marketingovým nástrojem a důležitým komunikačním kanálem. |
|
dc.format |
100 s., 25 s. příloh |
|
dc.format.extent |
4232276 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
www
|
cs |
dc.subject |
web
|
cs |
dc.subject |
webové stránky
|
cs |
dc.subject |
webdesign
|
cs |
dc.subject |
Internet
|
cs |
dc.subject |
Men´s Health
|
cs |
dc.subject |
e-marketing
|
cs |
dc.subject |
on-line marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingové pojetí webových stránek
|
cs |
dc.subject |
přístupnost webu
|
cs |
dc.subject |
použitelnost
|
cs |
dc.subject |
doména
|
cs |
dc.subject |
hosting
|
cs |
dc.subject |
prohlížeč
|
cs |
dc.subject |
HTML
|
cs |
dc.subject |
PHP
|
cs |
dc.subject |
www
|
en |
dc.subject |
web
|
en |
dc.subject |
web sites
|
en |
dc.subject |
webdesign
|
en |
dc.subject |
Internet
|
en |
dc.subject |
Men´s Health
|
en |
dc.subject |
e-marketing
|
en |
dc.subject |
on-line marketing
|
en |
dc.subject |
marketing conception of web sites
|
en |
dc.subject |
web sites accessability
|
en |
dc.subject |
domain
|
en |
dc.subject |
hosting
|
en |
dc.subject |
browser
|
en |
dc.subject |
HTML
|
en |
dc.subject |
PHP
|
en |
dc.title |
Tvorba www stránek titulu Men´s Health a možnosti jejich marketingového využití |
|
dc.title.alternative |
Website creation for the Men´s Health Magazine and their marketing utilization |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Prachař, Štěpán |
|
dc.date.accepted |
2005-05-30 |
|
dc.description.abstract-translated |
A web site is potentially effective marketing tool. Whether it is fully utilized depands on many factors. Client should be aware of the fact that a web site is no longer just an electronic business card. And web designer or programmer should always follow the most important rule - user friendly interface. Internet is unique media that has many advantages - interactivity, global reach, price accessability, speed. To take advantage of them appropriatelly is only matter of finess. The main purpose of this Master Thesis is to propose conceptual guidelines for creation of a web site that becomes effective marketing tool and important communication channel. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
462
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2005-05-06 |
|