Hodnocení efektivity sponzorských aktivit

DSpace Repository

Language: English čeština 

Hodnocení efektivity sponzorských aktivit

Show simple item record

dc.contributor.advisor Zelinský, Miroslav
dc.contributor.author Schejbalová, Helena
dc.date.accessioned 2016-06-06T08:30:07Z
dc.date.available 2016-06-06T08:30:07Z
dc.date.issued 2004-12-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/35354
dc.description.abstract Cílem diplomové práce je upozornit na téma hodnocení efektivity sponzorských aktivit, které bylo dlouhou dobu opomíjeno a teprve v poslední době se o jeho síle, výhodách, nástrojích… začíná více hovořit. Práce zjišťuje stav této problematiky a uvádí, jak si tato problematika u nás a ve světě stojí a na konkrétních modelových příkladech ukazuje, jak se takové hodnocení efektivity sponzorských aktivit prostřednictvím dvou metod dá u nás realizovat, co vše ji ovlivňuje a jaké přináší výsledky. Jako předmět sponzoringu byl zvolen sport. V rámci diplomové práce bylo zjištěno, že v České republice se uplatňují dvě metody hodnocení efektivity sponzorských aktivit. Jedná se o metodu výpočtu prostřednictvím mediální hodnoty (u jednoho sponzora v rámci jednoho média, u více sponzorů v rámci různých médií), kterou nabízí firma Event Concept Sport & Event Marketing. Druhá metoda využívá studie Viewer track - globální analýzy sledovanosti a jejich nástrojů, kterou nabízí společnost Initiative Prague. Jako sponzor byla zvolena společnost T-Mobile. Závěr práce se věnuje vyvrácení či potvrzení stanovených hypotéz.
dc.format 76 s., 8 s. obr. příloh
dc.format.extent 915014
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Sponzoring cs
dc.subject hodnocení efektivity cs
dc.subject mediální hodnota cs
dc.subject Viewer track - globální analýza sledovanosti cs
dc.subject T-Mobile cs
dc.subject sport cs
dc.subject Sponzorship en
dc.subject evaluating en
dc.subject effectiveness en
dc.subject media value en
dc.subject Viewer track - global analyses en
dc.subject T-Mobile en
dc.subject Sport en
dc.title Hodnocení efektivity sponzorských aktivit
dc.title.alternative Evaluation of Sponsorship Activity Effectiveness
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Bačuvčík, Radim
dc.date.accepted 2005-05-24
dc.description.abstract-translated The objective of this diploma thesis was to draw the attention to the topic of evaluating the effectiveness of sponsorship activities. This topic has long been neglected and only recently the strength, advantages and tools of sponsorship activities are becoming an issue of interest. My aim was to describe the position of this issue in the Czech Republic and worldwide, and to point out – using specific model examples – how such evaluation of sponsorship activity effectiveness can be implemented via two methods, what may affect it and what benefits there are. As a subject of sponsoring, I opted for sport. The diploma thesis revealed that in the Czech Republic, two methods are used to evaluate the effectiveness of sponsorship activities. One is a calculation method based on the media value (for one sponsor within one medium, for more sponsors within more media), offered by Event Concept Sport & Event Marketing. The second method is built on the study entitled Viewer Track – global analyses of the number of viewers and their instruments, offered by Initiative Prague. As a sponsor, I chose T-Mobile. In conclusion of my thesis, I focused on the approval or disproval of state hypotheses.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 447
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2005-05-06


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account