Umění třiceti vteřin v reklamní kampani společnosti T-Mobile

DSpace Repository

Language: English čeština 

Umění třiceti vteřin v reklamní kampani společnosti T-Mobile

Show simple item record

dc.contributor.advisor Janíková, Jana
dc.contributor.author Reichová, Dita
dc.date.accessioned 2016-06-06T08:30:07Z
dc.date.available 2016-06-06T08:30:07Z
dc.date.issued 2004-12-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/35352
dc.description.abstract V dnešní komunikační době se lidé setkávají s různými druhy marketingové komunikace. Jednou z nejčastějších forem, kterou firmy používají pro navázání vztahu se svými zákazníky, je reklama. V této práci naleznete teoretické základy i analýzu realizace konkrétní reklamní kampaně, včetně popisu produkce televizního spotu. Pro uvedení konkrétního příkladu byla vybrána společnost T-Mobile se svou kampaní Heads off. Projektová část se věnuje pohledu do budoucnosti značek a také se pokusí nahlédnout až za jejich hranice.
dc.format 84 s., 30 s. obr. příloh.
dc.format.extent 151264
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject reklamní kampaň cs
dc.subject televizní spot cs
dc.subject produkce cs
dc.subject lovemarks cs
dc.subject Advertising Campaing en
dc.subject Production en
dc.subject Lovemarks en
dc.subject TV Spot en
dc.title Umění třiceti vteřin v reklamní kampani společnosti T-Mobile
dc.title.alternative The Art of 30 seconds in an Advertising Campaign of Company T-Mobile
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Křížek, Zdeněk
dc.date.accepted 2005-05-26
dc.description.abstract-translated Nowadays, in the communication times, people are being addressed by different kinds of marketing communication. One of the most used forms, that companies use to build a relationship with a customer, is advertising. In this work you will find both theoretical bases and analysis of concrete advertising campaign, including the description of TV spot production. For the case study, I have chosen the company T-Mobile and its campaign Heads off. The project part is oriented towards the possible future development of the category, including the attempt to insight a step further, into the space beyond the classical brands.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 445
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2005-05-06


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account