Srovnání finského a českého rockového rádia

DSpace Repository

Language: English čeština 

Srovnání finského a českého rockového rádia

Show simple item record

dc.contributor.advisor Navrátilová, Svatava
dc.contributor.author Neumann, Tomáš
dc.date.accessioned 2016-06-06T08:30:05Z
dc.date.available 2016-06-06T23:00:25Z
dc.date.issued 2004-12-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/35343
dc.description.abstract Rozhlas jako médium nás provází už téměř sto let. Během té doby si prošel různými peripetiemi. V této práci jsem se pokusil srovnat dvě soukromá komerční rocková rádia. Finské a české. Tato rádia jsou zasazena do podobné mediální krajiny a protože si navzájem nekonkurují, bylo zajímavé sbírat informace, které bych jinak těžko získal od konkurenčního rádia. A protože Finsko začalo s komerčním vysíláním o šest let dříve, je možné z tohoto modelu predikovat, kudy se bude ubírat situace rozhlasové mediální scény v České republice.
dc.format 98 s., 8 s.příloh
dc.format.extent 1278639
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 06.05.2015
dc.subject rádio cs
dc.subject Finsko cs
dc.subject Česká republika cs
dc.subject Radio en
dc.subject Finland en
dc.subject Czech republic en
dc.subject finnish en
dc.title Srovnání finského a českého rockového rádia
dc.title.alternative Comparison of finnish and czech rock radio
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Bartošek, Jaroslav
dc.date.accepted 2005-05-23
dc.description.abstract-translated Radio as a medium has been keeping us company already for hundred years. During this time has passed through different seasons. In this thesis I have tried to compare two private commercial rock radios. Finnish and czech one. These radios are similar about the media landscape in which they are situated. It was interesting to pick up all the information because there is no competition between them. These information I would have never been able to get from a rival. And because of the fact Finland has started with commercial broadcasting six years earlier it could be a likely guide for the radio media situation in Czech republic.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.rights.auth IP
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 436
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2005-05-06


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account