Title: | Analýza služeb firmy Baťa a srovnání se současnou praxí; Analysis of Bata's services and comparison with recent practice |
Author: | Martynková, Ivona |
Abstract: |
Předložená bakalářská práce je rozdělená do tří základních částí - teoretické, analytické a návrhové. V teoretické části se věnuji definování služeb a jejich vlastností, klasifikací služeb, kvalitě služeb a marketingu služeb. Analytická část pak obsahuje analýzu služeb poskytovaných firmou Baťa do roku 1945, služeb poskytovaných firmou Baťa v současnosti a jejich následné srovnání. Každou z těchto kapitol jsem rozčlenila na služby poskytované zaměstnancům, služby poskytované zákazníkům a služby využívané spoluobčany. Cílem práce je na základě analýzy porovnat služby poskytované společností Baťa v první polovině 20. století se službami poskytovanými společností Baťa v současnosti a dále zjistit, zda společnost Baťa vychází ze služeb, které v minulosti poskytovala. The subject of this bachelor thesis is the Analysis of the service of the Baťa company and comparing it with the curent practice. The offered bachelor thesis is divided into three main parts - theoretical, analytical and suggestion part. In the theoretical part I engaged myself in defining of the services, their classification and marketing. The analytical part contains an analysis of the services provided by the Baťa company during the first half of the twentieth century, the analysis of the services offered by the Baťa company nowadays. Then is there a comparison of both current and former services offered by the Baťa company, where I certainly consider the differences between economic situations. |
URI: | http://hdl.handle.net/10563/35284 |
Date: | 2011 |
Files | Size | Format | View |
---|---|---|---|
There are no files associated with this item. |