Komplexní propagace produktů a značky ve firmě Baťa

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komplexní propagace produktů a značky ve firmě Baťa

Show simple item record

dc.contributor.advisor prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
dc.contributor.author Vaněček, Martin
dc.date.accessioned 2016-01-08T16:13:13Z
dc.date.available 2016-01-08T16:13:13Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/35255
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá komplexní propagací značky a produktů v obuvnické firmě Baťa. Práce sleduje propagaci firmy od jejího vzniku, mapuje vývoj propagačních metod během celého období existence firmy až po současnost. Práce se zároveň věnuje samotnému vzniku obuvnické společnosti Baťa a sleduje vývoj podniku, který se postupem času stal věhlasný nejen u nás, ale i ve světě. V práci není opomenut způsob řízení podniku Tomášem Baťou, který byl v našich zeměpisných šířkách zcela nový a výjimečný. Praktická část práce se zabývá podrobnou analýzou soudobých metod propagace, komparací dobových a současných metod propagace a zároveň sleduje marketingové strategie u konkurence. V závěru práce je popsán autorův vlastní pohled na problematiku a zformulován vlastní návrh na zlepšení komplexní propagace značky a produktů ve firmě Baťa. cs
dc.description.abstract Bachelor's thesis applies to complex promotion of brand and products in the shoemaker's company Baťa. The thesis studies company's promotion from his beginning, it surveys a progress of promotional methods during whole companies life until the present. The thesis dedicate also to alone origin of shoemaker's company Baťa and it studies a progress of firm, which became in the course of time famous not only in our country but also in the world. In the thesis is not omit way of firms management of Tomas Baťa, this kind of management was new and exceptional in our country. Practical part applies to detailed analysis of contemporary promotional methods, comparison of period and current promotional methods and it studies simultaneously marketing strategys of competition. At the end of thesis is described authors own view to the problems and it is formulated authors own improvement proposal of complex promotion of brand and products in the firm Baťa. en
dc.format text
dc.language.iso cs
dc.publisher Vysoká škola finanční a správní
dc.title Komplexní propagace produktů a značky ve firmě Baťa cs
dc.title Komplex promotion of products and brand in the firm Baťa en
dc.type Thesis cs
dc.contributor.referee prof. Ing. František Zich, DrSc
bata.publisher-location Praha
bata.date.actual 2013
bata.order 1706


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account