Analýza konkurenčního prostředí cestovní kanceláře Zlíntour trips ve Zlíně
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Londová, Ivana
|
|
dc.contributor.author |
Kulísková, Hana
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-15T02:48:10Z |
|
dc.date.available |
2010-07-15T02:48:10Z |
|
dc.date.issued |
2006-12-08 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/3498
|
|
dc.description.abstract |
Moje bakalářská práce "Analýza konkurenčního prostředí cestovní kanceláře Zlíntour trips ve Zlíně" je zaměřena na zjištění konkurenčního postavení cestovní kanceláře na trhu a návrhu jak zlepšit toto postavení. Vypracovaná SWOT analýza ukazuje silné a slabé stránky, které působí na samotný chod cestovní kanceláře a identifikuje možné příležitosti a hrozby v okolním prostředí. Uskutečnila jsem analýzu konkurenčních cestovních kanceláří ve Zlíně a na základě zjištěných a zpracovaných informací jsem doporučila cestovní kanceláři opatření vedoucí ke zvýšení její konkurenceschopnosti. |
cs |
dc.format |
61 |
cs |
dc.format.extent |
1175204 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
konkurence
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
konkurenční prostředí
|
cs |
dc.subject |
competitive
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
competitive environment
|
en |
dc.title |
Analýza konkurenčního prostředí cestovní kanceláře Zlíntour trips ve Zlíně |
cs |
dc.title.alternative |
The competitive analysis of Zlíntour trips travel agency in Zlín |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
|
|
dc.date.accepted |
2007-01-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
This Bachelor's work "The competitive analysis of Zlíntour trips travel agency in Zlín" is aimed at findings of standing of competitive travel agencies in Zlín and the suggestion how to improve standing of Zlíntrour trips travel agency. My SWOT analysis shows the strengths, weeaknesses, threats and opportunities of the travel agency. Then I made analysis of the other travel agencies in Zlín. Based on the main inequalities showed by the analysis, I suggested by the end of my work, steps that should be taken to improve company's competitivity and its positioning ot its market. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
4699
|
|
dc.date.assigned |
2006-10-06 |
|
utb.result.grade |
C |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account