Marketingová strategie vinařské firmy Livi Dubňany
Show full item record
No preview available
Title:
|
Marketingová strategie vinařské firmy Livi Dubňany |
Author: |
Žídek, Petr
|
Advisor: |
Pavlů, Dušan
|
Abstract:
|
Cílem této práce je vytvořit strategický marketingový plán pro vinařskou společnost Livi Dubňany. Teoretická část práce nastiňuje současnou situaci ve vinařském marketingu v České republice a představuje firmu Livi. Přibližuje její vznik a vývoj, komerční praxi a marketingové a komunikační principy, jimiž je řízena. Analytická část seznamuje s analýzou vnitřního prostředí Livi a vlivu konkurence, dále pak autor zmiňuje možnosti, jak využít silné stránky a příležitosti firmy i regionu. Projektová část přináší návrh řešení situace společnosti na trhu v podobě strategického marketingového plánu, který je zaměřen především na komunikační mix. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/3479
|
Date:
|
2007-04-20 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 20.04.2017
|
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
B
4985
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account