Blog jako nástroj self-promotion v sektoru B2B

DSpace Repository

Language: English čeština 

Blog jako nástroj self-promotion v sektoru B2B

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šula, Tomáš
dc.contributor.author Vrtěl, Ondřej
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:51:08Z
dc.date.available 2015-07-24T12:51:08Z
dc.date.issued 2015-01-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/34653
dc.description.abstract Bakalářská práce pojednává o významu blogů jako nástrojů self-promotion firem v sektoru B2B. Firemní blog dnes patří mezi hlavní nástroje a zároveň kanály obsahového marketingu, jeho funkcí je vzdělávat prostřednictvím expertního obsahu návštěvníky, z nichž se při optimalizovaném zacílení stávají spokojení zákazníci. Firemní blog je také jedním z článků automatizace marketingu. Praktická část se věnuje rozboru vnímání blogů jejich čtenáři a problematice využívání blogů firmami.
dc.format 62 s. (80 710 znaků vč. mezer)
dc.format.extent 3778956
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject B2B blog cs
dc.subject self-promotion cs
dc.subject SEO cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject linkbuilding cs
dc.subject inbound marketing cs
dc.subject obsahový marketing cs
dc.subject automatizace marketingu cs
dc.subject B2B blog en
dc.subject self-promotion en
dc.subject SEO en
dc.subject social network en
dc.subject linkbuilding en
dc.subject inbound marketing en
dc.subject content marketing en
dc.subject marketing automation en
dc.title Blog jako nástroj self-promotion v sektoru B2B
dc.title.alternative The Blog Considered as Self-promotion Tool in B2B
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Křížek, Zdeněk
dc.date.accepted 2015-05-22
dc.description.abstract-translated The Bachelor's thesis discusses the importance of blogs as a tool of self-promotion companies in the B2B sector. Corporate blog belongs among major tools and content marketing channels nowadays, its function is to educate visitors through expert content that may create satisfied customers via optimized targeting. Corporate blog is also one of the links in marketing automation. The practical part deals with the analysis of the perception of blogs by their readers and the issue of blog usage by companies.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 40955
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2015-04-30


Files in this item

Files Size Format View
vrtěl_2015_dp.pdf 3.603Mb PDF View/Open
vrtěl_2015_vp.doc 152Kb Microsoft Word View/Open
vrtěl_2015_op.doc 149Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account