Využití veletrhů v rámci marketingové komunikace B2B firem

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití veletrhů v rámci marketingové komunikace B2B firem

Show full item record

No preview available
Title: Využití veletrhů v rámci marketingové komunikace B2B firem
Author: Zaki, Lucie
Advisor: Pilík, Michal
Abstract: Tato diplomová práce se zabývá veletrhem, který je významným nástrojem marketingové komunikace firem na trzích B2B. V teoretické části jsou zpracovány literární prameny marketingových komunikací se zaměřením na průmyslové trhy. Jsou popsány nástroje komunikačního mixu na těchto trzích především při využití exportní strategie. Praktická část analyzuje výsledky marketingového průzkumu. Ten se zabývá důvody účasti firem na veletrhu, zjišťuje silné a slabé stránky tohoto nástroje a charakterizuje možnosti využití veletržní účasti vstupu na nový trh. Výsledkem této diplomové práce je zpracování projektu využití veletržní účasti české strojírenské firmy při vstupu na nový zahraniční trh.
URI: http://hdl.handle.net/10563/34615
Date: 2015-01-30
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 40870


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
zaki_2015_dp.pdf 3.325Mb PDF View/Open
zaki_2015_vp.doc 151Kb Microsoft Word View/Open
zaki_2015_op.doc 152.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account