Marketingová strategie neziskové organizace působící v oblasti seniorů

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová strategie neziskové organizace působící v oblasti seniorů

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Ratajová, Denisa
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:51:00Z
dc.date.available 2015-07-24T12:51:00Z
dc.date.issued 2015-01-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/34606
dc.description.abstract Cílem diplomové práce je navržení efektivní marketingové strategie nestátní neziskové organizace Domov Sue Ryder. V teoretické části je popsán neziskový sektor nejprve obec-ně, a posléze i složky, které jsou využívány při strategickém plánování. Praktická část je vyhrazena postavení organizace v rámci konkurence v dané oblasti, analýze komunikace služby, jež poskytuje. Díky kvalitativnímu výzkumu a jeho výsledkům je pak v projektové části navržena marketingová strategie Domova Sue Ryder týkající se prezentace činnosti organizace. Zároveň je zde popsán projekt na podporu poradenské činnosti a posléze návrh cenové strategie za pobytovou službu
dc.format 96 s. (121 076)
dc.format.extent 1163526
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject nestátní nezisková organizace cs
dc.subject neziskový sektor cs
dc.subject marketing neziskových organizací cs
dc.subject fundraising cs
dc.subject marketingová strategie cs
dc.subject mystery shopping cs
dc.subject benefiční akce cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject non-governmental en
dc.subject not-for-profit organisations en
dc.subject not-for-profit sector en
dc.subject marketing of not-for-profit organisations en
dc.subject fundraising en
dc.subject marketing strategy en
dc.subject mystery shopping en
dc.subject fundraising activities en
dc.subject communication en
dc.title Marketingová strategie neziskové organizace působící v oblasti seniorů
dc.title.alternative The Marketing Strategy of the Non-profit Organization in seniors
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Göttlichová, Marcela
dc.date.accepted 2015-05-18
dc.description.abstract-translated The aim of this diploma dissertation is to devise an effective marketing strategy for the non-governmental and not-for-profit organisation Sue Ryder Care. The theoretical part focusses first on the not-for-profit sector in general, and then on the factors underpinning strategic planning. The practical part concentrates on the position of the organisation in the competitive sector, and on analysis of the communication of the services it provides. On the basis of the findings of qualitative research, the project proposes a marketing strategy for the presentation of Sue Ryder Care. This part also describes a project for financing con-sultancy and, finally, outlines a pricing strategy for residential services.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 40858
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2015-04-24


Files in this item

Files Size Format View
ratajová_2015_dp.pdf 1.109Mb PDF View/Open
ratajová_2015_vp.doc 151Kb Microsoft Word View/Open
ratajová_2015_op.doc 207Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account