Návrh marketingové strategie coworkingového centra se zaměřením na marketingovou komunikaci

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh marketingové strategie coworkingového centra se zaměřením na marketingovou komunikaci

Show simple item record

dc.contributor.advisor Soukalová, Radomila
dc.contributor.author Strakošová, Eva
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:50:54Z
dc.date.available 2015-07-24T12:50:54Z
dc.date.issued 2015-01-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/34578
dc.description.abstract Cílem této diplomové práce je návrh marketingové strategie pro nové coworkingové cen-trum ve Zlíně. Teoretická část práce obsahuje poznatky o strategickém plánování, segmen-taci a kreativních průmyslech. V praktické části práce je realizován několika fázový vý-zkum. Nejprve je provedena situační analýza makroprostředí a analýza konkurence. V dru-hé části výzkumu jsou realizovány kvalitativní metody výzkumu: hloubkové rozhovory s majiteli a provozními coworkingových center a hubů a skupinová diskuze s letošními absolventy FMK UTB. Výzkum je zakončen kvantitativním dotazníkem zjišťujícím podni-katelské nadšení u studentů. Výsledky výzkumu jsou využity v projektové části práce, kte-rá obsahuje reálný návrh marketingové strategie pro vznik coworkingového centra ve Zlíně.
dc.format 85 s. (131 795 znaků)
dc.format.extent 1506391
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová strategie cs
dc.subject coworkingové centrum cs
dc.subject kreativní třída cs
dc.subject kreativní průmysl cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject marketing strategy en
dc.subject coworking center en
dc.subject creative class en
dc.subject creative industries en
dc.subject marketing mix en
dc.title Návrh marketingové strategie coworkingového centra se zaměřením na marketingovou komunikaci
dc.title.alternative The Marketing Strategy Proposal of the Coworking Center Focused on Marketing Communication
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Weberová, Dagmar
dc.date.accepted 2015-05-18
dc.description.abstract-translated The aim of this thesis is to design a marketing strategy for a new coworking center in Zlin. The theoretical part includes theories of strategic planning, segmentation and creative in-dustries. The practical part consists of research conducted in several phases. First is the macro environment analysis and competitor analysis. Qulitative research methods like in-depth interviews with owners and managers of coworking centers and hubs as well as group discussion with this year's FMK graduates are aplied in the second part of the re-search. In the last phase of the research the quantitative questionaire is conducted aiming to find out the level of passion for entrepreneurship among students. The results of the re-search are used in the project part of the thesis which includes marketing strategy proposal for the coworking center in Zlin intended to be established.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 40817
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2015-04-23


Files in this item

Files Size Format View
strakošová_2015_dp.pdf 1.436Mb PDF View/Open
strakošová_2015_vp.doc 148Kb Microsoft Word View/Open
strakošová_2015_op.doc 151.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account