Marketing a propagace ve Family Point Zlín

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketing a propagace ve Family Point Zlín

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Tichá, Ivana
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:50:51Z
dc.date.available 2015-07-24T12:50:51Z
dc.date.issued 2015-01-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/34558
dc.description.abstract Tato bakalářská práce pojednává o marketingu a propagaci ve Family Point Zlín. Teoretická část se zabývá současným postavením rodiny, zaměřuje se na vysvětlení pojmů z oblasti marketingu a propagace ve službách a neziskových organizacích a základní charakteristikou marketingového výzkumu, obzvlášť jeho kvalitativní část. Praktická část práce popisuje vznik, funkci, nabídku a význam Family Pointu Zlín včetně jeho začlenění, dále se zabývá marketingovým a komunikačním mixem této organizace. Práce dále analyzuje návštěvnost Family Pointu Zlín od počátku jeho vzniku do poloviny dubna 2015, monitoring poskytovaného poradenství a monitoring médií, které se zabývají Family Pointem Zlín. Následuje marketingový výzkum ve formě osobního dotazování návštěvníků Family Point Zlín a hledáním odpovědí na výzkumné otázky stanovené v metodice práce. Závěr bakalářské práce patří zhodnocení působnosti Family Point Zlín, posouzení jeho marketingových komunikací a nástin doporučení pro jejich lepší efektivitu.
dc.format 85 s. (147 368 znaků)
dc.format.extent 2040799
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject rodina cs
dc.subject nezisková organizace cs
dc.subject Family Point Zlín cs
dc.subject marketingové komunikace cs
dc.subject osobní dotazování cs
dc.subject Family en
dc.subject a nonprofit organization en
dc.subject Family Point Zlín en
dc.subject marketing communication en
dc.subject personal interviews en
dc.title Marketing a propagace ve Family Point Zlín
dc.title.alternative The Marketing and the Promotion in Family Point Zlín
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Gregarová, Magda
dc.date.accepted 2015-05-21
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with the marketing and promotion of the Family Point Zlín. The theoretical part deals with the current status of the family, focuses on explaining the concepts of marketing and promotion services of the non-profit organizations and the basic characteristics of marketing research, particularly its qualitative part. The practical part describes the origin, function, range and significance of the Family Point Zlín including its integration. It is also focused on marketing and communication mix of this organization. The thesis analyzes the traffic in the Family Point Zlín since the beginning in April 2015, monitoring of provided consulting services and monitoring of the media focused on the Family Point Zlín. The thesis continues with marketing research through personal interviews of visitors and looking for answers to the research questions set out in the work methodology. The work includes evaluation of the aktivity of the Family Point Zlín, assessment of its marketing communication and recommendations to improve their efficiency
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 40786
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2015-04-30


Files in this item

Files Size Format View
tichá_2015_dp.pdf 1.946Mb PDF View/Open
tichá_2015_vp.doc 150.5Kb Microsoft Word View/Open
tichá_2015_op.doc 150.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account