Inovativní prvky v reklmě a propagaci společnosti Baťa v období 1920 - 1945
Show full item record
No preview available
Title:
|
Inovativní prvky v reklmě a propagaci společnosti Baťa v období 1920 - 1945 |
Author: |
Strnadel, Zdeněk
|
Advisor: |
Soukalová, Radomila
|
Abstract:
|
Cílem této bakalářské práce je (v teoretické části) shrnout historii a trendy v české reklamě a propagaci po první světové válce do roku 1945 s odděleným popisem vývoje reklamny a propagace v rámci Baťova koncernu. V praktické části se autor pokusí podrobně popsat jednotlivé nástroje Baťova komunikačního mixu, identifikuje novátorské koncepty v tehdejším reklamním prostředí a srovná je s dnešní reklamní a propagační praxí velkých firem |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/34557
|
Date:
|
2015-01-30 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
Fx
40784
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account