Vztah sponzoringu a image značky

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vztah sponzoringu a image značky

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Pilař, Jan
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:50:50Z
dc.date.available 2015-07-24T12:50:50Z
dc.date.issued 2015-01-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/34553
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá vlivem sponzoringu v automobilových rally na image značky sponzora. V teoretické části jsou popisovány pojmy jako je public relations, sponzoring, rally jako sport a marketingový výzkum. V praktické části se práce věnuje internetovému obchodu RZ1.cz, který v rally podporuje řadu posádek. Analyzován je hlavně dopad na image, vnímání a povědomí o značce RZ1.cz. Analýza je podložena výzkumem formou online dotazníku, kde respondenti odpovídali na řadu otázek zaměřených na značku RZ1.cz její propojení s rally a míru ovlivnění image pomocí sponzoringu.
dc.format 77 s. (86 092 znaků)
dc.format.extent 2996721
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject sponzoring cs
dc.subject rally cs
dc.subject motorsport cs
dc.subject marketing cs
dc.subject image cs
dc.subject public relations cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject RZ1.cz cs
dc.subject internetový obchod cs
dc.subject značka cs
dc.subject sport cs
dc.subject sponsorship en
dc.subject rally en
dc.subject motorsport en
dc.subject marketing en
dc.subject image en
dc.subject public relations en
dc.subject marketing research en
dc.subject RZ1.cz en
dc.subject e-shop en
dc.subject sport en
dc.subject brand en
dc.subject sport en
dc.title Vztah sponzoringu a image značky
dc.title.alternative The Sponsorship in the Rally as a Tool to Build Brand Image
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kocourek, Josef
dc.date.accepted 2015-05-19
dc.description.abstract-translated This bachelor´s thesis deals with influence of sponsorship on the brand image in the rallysport. The theoretical part describes meanings as public relations, sponsorship, rally as a sport and marketing research. The practical part is about RZ1.cz e-shop which support several rally drivers and codrivers in motorsport. Main analyze is about sponsorship as a tool to influence and build image, perception and knowledge of RZ1.cz brand. Analysis is based on online research in which respondents answered questions about connection between RZ1.cz brand and rallysport as well as perception rate of image using sponsorship.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 40779
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2015-04-30


Files in this item

Files Size Format View
pilař_2015_dp.pdf 2.857Mb PDF View/Open
pilař_2015_vp.doc 149Kb Microsoft Word View/Open
pilař_2015_op.doc 153Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account