Projekt marketingové strategie firmy SHP, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingové strategie firmy SHP, s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pilík, Michal
dc.contributor.author Jurajdová, Veronika
dc.date.accessioned 2010-07-15T02:23:40Z
dc.date.issued 2007-05-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/3437
dc.description.abstract Cílem této diplomové práce je přispět k jasnější formulaci marketingové koncepce společnosti SHP a na základě provedení analýz navrhnout marketingovou strategii a doporučení. V teoretické části jsou zpracována teoretická východiska strategického marketingu od typů analýz po výběr nejvhodnější marketingové strategie. V praktické části je charakterizován výše zmíněný podnik a je provedena analýza současného stavu. Jsou definovány marketingové cíle a formulovány marketingové strategie, které by měly vést k dosažení těchto cílů. cs
dc.format 86 s., 13 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 3834897 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2027
dc.subject marketing služeb cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject strategický marketing cs
dc.subject situační analýza cs
dc.subject marketingové cíle cs
dc.subject marketingová strategie cs
dc.subject komunikační strategie cs
dc.subject the marketing of services en
dc.subject marketing mix en
dc.subject strategic marketing en
dc.subject situation analysis en
dc.subject marketing aims en
dc.subject marketing strategy en
dc.subject communication strategy en
dc.title Projekt marketingové strategie firmy SHP, s.r.o. cs
dc.title.alternative Project of marketing strategy of the company SHP, s.r.o. en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Rameš, Martin
dc.date.accepted 2007-05-29
dc.date.vskp-available 2027-05-04
dc.description.abstract-translated The aim of this thesis is to contribute to a clearer formulation of marketing conception of the SHP Ltd and to recommend on the basis of performed analyses a marketing strategy and re-commendations. In the theoretical part, theoretical data are processed from types of analyses to the choice of the best suitable marketing strategy. In the application part, above mentioned company is characterized and analysis of the current state is made. Also there are stated marketing aims and formulated marketing strategies, which should lead to fruitoin of aims. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/174 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 5939
dc.date.assigned 2007-03-09
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
jurajdová_2007_dp.pdfBlocked 3.657Mb PDF View/Open
jurajdová_2007_vp.doc 46.5Kb Microsoft Word View/Open
jurajdová_2007_op.doc 56.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account