Potenciál vstupu internetového prodejce ASOS na český trh

DSpace Repository

Language: English čeština 

Potenciál vstupu internetového prodejce ASOS na český trh

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kocourek, Josef
dc.contributor.author Toušová, Eliška
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:50:19Z
dc.date.available 2015-07-24T12:50:19Z
dc.date.issued 2015-01-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/34371
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá analýzou online prodejců s módou. Analyzovanými subjekty jsou čeští prodejci a britský prodejce ASOS. Subjekty budou hodnoceny na základě kom-parativní analýzy. Práce je rozdělena na dvě části a to část teoretickou a praktickou. Teore-tická část je oporou pro část praktickou a definuje základní marketingové pojmy jako mód-ní marketing, e-commerce, komunikační mix, sociální sítě, marketingový výzkum a kompa-rativní analýza. Praktická část se zaměřuje na hodnocení online prodejců v řadě kritérií a následný marketingový průzkum, který zkoumá nákupní chování a znalost značky ASOS u cílové skupiny prodejců. Na základě analýzy a zjištěných dat je vyvozen závěr a doporuče-ní.
dc.format 70 s. (103 929)
dc.format.extent 2435505
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Móda cs
dc.subject módní marketing cs
dc.subject online marketing cs
dc.subject e-commerce cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject webová prezentace cs
dc.subject Fashion en
dc.subject fashion marketing en
dc.subject online marketing en
dc.subject e-commerce en
dc.subject social media en
dc.subject website en
dc.title Potenciál vstupu internetového prodejce ASOS na český trh
dc.title.alternative Business Potential of ASOS E-commerce Retailer to Enter the Czech Market
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kotyzová, Pavla
dc.date.accepted 2015-05-18
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis deals with analysis of fashion e-commerce retailers. Subject that will be analyzed are Czech e-commerce retailers and British e-commerce retailer ASOS. Retailers will be evaluated on the basis of comparative analysis. The thesis is divided into a theoreti-cal and a practical part. Theoretical part is a support for the practical part and defines basic marketing terms such as fashion marketing, e-commerce, communication mix, social media, marketing research and comparative analysis. Practical part will focus on evaluating e-commerce retailers and on marketing research, that will explore consumers behaviour and their knowledge of ASOS retailer. On the basis of the analysis will be created conclusion and recommendations.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 40545
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2015-04-27


Files in this item

Files Size Format View
toušová_2015_dp.pdf 2.322Mb PDF View/Open
toušová_2015_vp.doc 148.5Kb Microsoft Word View/Open
toušová_2015_op.doc 151.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account