Komunikační aktivity festivalu Flaming Nights

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační aktivity festivalu Flaming Nights

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šula, Tomáš
dc.contributor.author Halačka, Michal
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:50:08Z
dc.date.available 2015-07-24T12:50:08Z
dc.date.issued 2015-01-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/34311
dc.description.abstract Obsahem této práce je zpracování komunikačních aktivit neziskového mezinárodního uměleckého festivalu Flaming Nights. Teoretická část podrobně vymezuje definice jednotlivých nástrojů komunikačního mixu, zároveň je v práci vysvětlen pojem marketingový mix. Největší zastoupení má vysvětlení teoretických pojmů event marketingu. Praktická část je zaměřena na reálné komunikační prostředky festivalu Flaming Nights. Obsahuje analýzu současného stavu, marketingový výzkum a aplikaci nástrojů vycházejících z teoretické části práce. Výsledky práce budou zařazeny do praktického využití na rozvoji samotného festivalu.
dc.format 79 s. (95 621 znaků)
dc.format.extent 4295599
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject umělecký festival cs
dc.subject event marketing cs
dc.subject digital marketing cs
dc.subject Flaming Nights cs
dc.subject Marketing communication en
dc.subject art festival en
dc.subject event marketing en
dc.subject digital marketing en
dc.subject Flaming Nights festival en
dc.title Komunikační aktivity festivalu Flaming Nights
dc.title.alternative Communication of Flaming Nights Festival
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Navrátilová, Svatava
dc.date.accepted 2015-05-18
dc.description.abstract-translated The purpose of this bachelor thesis is an analysis of marketing communication strategy of the international art festival Flaming Nights. The theoretical part includes detailed definitionsofparticularcommunication mix marketing tools, and alsotheconceptof marketing mix isexplained. The major part ofthissectionisaimedat event marketing theory. The practical part isfocused on thecommunicationsstrategyofthe Flaming Nights festival. Itcontainsanalysis, market research and applicationofthe market researchresults. The conclusionsofthisworkwillbeusedatreal marketing strategyof Flaming Nights 2015.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 40461
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2015-04-30


Files in this item

Files Size Format View
halačka_2015_dp.pdf 4.096Mb PDF View/Open
halačka_2015_vp.doc 150Kb Microsoft Word View/Open
halačka_2015_op.doc 152Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account