dc.contributor.advisor |
Bačuvčík, Radim
|
|
dc.contributor.author |
Štalmachová, Sylva
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-15T02:08:57Z |
|
dc.date.available |
2010-07-15T02:08:57Z |
|
dc.date.issued |
2007-05-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/3407
|
|
dc.description.abstract |
Hlavním úkolem mé bakalářské práce bylo zjistit, jaké je povědomí obyvatel města Zlína a jeho okolí o projektu Energy in Minds!, který se realizuje na jeho území. V úvodu své práce jsem zpracovala literární prameny týkající se jak problematiky obnovitelných zdrojů energie, tak i sociálního marketingu, pod niž kampaně a projekty zaměřené na obnovitelné zdroje spadají. Dále jsem se zabývala materiály vztahujícími se k problematice kampaní, které se zabývají tématikou osvěty životního prostředí. Stanovila jsem si pracovní hypoté-zy a provedla analýzu povědomí obyvatel města Zlína o projektu Energy in Minds! formou dotazníkového šetření. Vyhodnotila jsem výsledky analýzy a na jejich základě jsem došla k závěrům, jaké je povědomí zlínské veřejnosti o realizovaném projektu. |
cs |
dc.format |
73s., 4 s. obr.příloh |
cs |
dc.format.extent |
6940563 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Obnovitelné zdroje energie
|
cs |
dc.subject |
sociální marketing
|
cs |
dc.subject |
životní prostředí
|
cs |
dc.subject |
dotazníkové šetření
|
cs |
dc.subject |
vyhodnocení analýzy
|
cs |
dc.subject |
kampaň
|
cs |
dc.subject |
Renewable resources of energy
|
en |
dc.subject |
social marketing
|
en |
dc.subject |
environment
|
en |
dc.subject |
method of questionaires
|
en |
dc.subject |
evaluating of the analysis
|
en |
dc.subject |
campaign
|
en |
dc.title |
Alternativní zdroje energie a jejich propagace v České republice |
cs |
dc.title.alternative |
Alternative energy resources and their promotion in the Czech republic |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Křížek, Zdeněk |
|
dc.date.accepted |
2007-06-04 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of my thesis was to find out how the consciousness of inhabitants of town Zlin and its surroundings looks like of a project called Energy in Minds which is being realized on its area. At the beginning of my work I worked out literary sources connected to the problems of renewable resources of energy, as well as social marketing into which cam-paigns focused on renewable resources fall. Later I was dealing with materials connected to the problems of the campaigns which are focused on an enlightment of environment. I set working hypotheses and I made analysis of the consciousness of the inabitants of Zlin of project Energy in Mind using a method of questionaire. Afer evaluating the analysis I came to conclusion how the consciousness of the project looks like. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
4835
|
|
dc.date.assigned |
2007-01-15 |
|
utb.result.grade |
B |
|