Analýza konkurenceschopnosti supermarketu Jednota Kyjov

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza konkurenceschopnosti supermarketu Jednota Kyjov

Show simple item record

dc.contributor.advisor Dobeš, Kamil
dc.contributor.author Koplová, Hana
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:47:53Z
dc.date.available 2015-07-24T12:47:53Z
dc.date.issued 2015-02-16
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/33992
dc.description.abstract Bakalářská práce je zaměřena na analýzu a zhodnocení konkurenceschopnosti supermarketu Jednota Kyjov. V teoretické části jsou vymezeny hlavní pojmy jako konkurence, konkurenceschopnost, dále se zabývá marketingovým výzkumem, který je stěžejní pro praktickou část bakalářské práce. V praktické části se SWOT analýza i benchmarking odvíjí právě od marketingového výzkumu. V závěru práce jsou navržena doporučení, jak zvýšit konkurenceschopnost supermarketu Jednota Kyjov, a jak zvládnout stále rostoucí konkurenci.
dc.format 69
dc.format.extent 2474971
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Konkurence cs
dc.subject konkurenceschopnost cs
dc.subject konkurenční výhoda cs
dc.subject analýza marketingového prostředí cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject IFE matice cs
dc.subject EFE matice cs
dc.subject benchmarking cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject Competition en
dc.subject Competitiveness en
dc.subject Competitive Advantage en
dc.subject Market Environment Analysis en
dc.subject SWOT Analysis en
dc.subject IFE Matrix en
dc.subject EFE Matrix en
dc.subject Benchmarking en
dc.subject Market Research en
dc.title Analýza konkurenceschopnosti supermarketu Jednota Kyjov
dc.title.alternative The Analysis of Competitiveness of the Supermarket Jednota Kyjov
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Horáková, Monika
dc.date.accepted 2015-06-02
dc.description.abstract-translated Bachelor thesis is focused on analysis and evaluation of the competitiveness of the super-market Jednota Kyjov. The theoretical part defines key terms such as competition and competitiveness and also deals with market research, which is crucial for the practical part of this thesis. The SWOT analysis and benchmarking in the practical part are based on this market research. In conclusion of the thesis are suggested recommendations to increase the competitiveness of the supermarket Jednota Kyjov and to handle the constantly increasing competition.
dc.description.department Ústav ekonomie
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 39934
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2015-05-15


Files in this item

Files Size Format View
koplová_2015_dp.pdf 2.360Mb PDF View/Open
koplová_2015_vp.docx 21.10Kb Microsoft Word 2007 View/Open
koplová_2015_op.docx 21.64Kb Microsoft Word 2007 View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account