Daňově uznatelné náklady na reklamu a propagaci v obchodní společnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Daňově uznatelné náklady na reklamu a propagaci v obchodní společnosti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kolářová, Eva
dc.contributor.author Machalová, Petra
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:47:39Z
dc.date.available 2015-07-24T12:47:39Z
dc.date.issued 2015-02-16
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/33942
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové aktivity v obchodní společnosti v sou-ladu s platnou daňovou a účetní legislativou v České republice. V teoretické části je popsán daňový systém České republiky, dále rozebrány jednotlivé formy reklamy a propagace, následné řešení účetního a daňového hlediska reklamy a propa-gace. Praktická část je zaměřena na analýzu marketingové aktivity ve společnosti XYZ, s. r. o., způsoby účtovaní a daňový dopad reklamy a propagace v dané společnosti. V závěru prak-tické části je navrhnuta optimalizace použitých metod v oblasti účetní a daňové v souladu s platnou legislativou.
dc.format 90 s. (15882 znaků)
dc.format.extent 4322521
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject náklady cs
dc.subject daně cs
dc.subject účetnictví cs
dc.subject reklama cs
dc.subject propagace cs
dc.subject cost en
dc.subject tax en
dc.subject accounting en
dc.subject advertising en
dc.subject promotion en
dc.title Daňově uznatelné náklady na reklamu a propagaci v obchodní společnosti
dc.title.alternative Tax-deductible Expenses on Advertising and Promotion of the Company
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Janoušek, Roman
dc.date.accepted 2015-06-02
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with analysis of marketing activity in business company accord-ance with applicable tax and accounting legislation in the Czech Republic. The theoretical part describes the tax system of the Czech Republic. Next I analyze forms of advertisement and promotion with focus on tax and accounting. The practical part is focused on the analysis of marketing activities in XYZ Company with focus on methods of accounting and tax impact in advertisement and promotion. At the end of the practical part I suggest optimization methods used in the area of accounting a tax in accordance with current legislation.
dc.description.department Ústav financí a účetnictví
dc.thesis.degree-discipline Účetnictví a daně cs
dc.thesis.degree-discipline Accounting and Taxes en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Hospodářská politika a správa cs
dc.thesis.degree-program Economic Policy and Administration en
dc.identifier.stag 39854
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2015-05-15


Files in this item

Files Size Format View
machalová_2015_dp.pdf 4.122Mb PDF View/Open
machalová_2015_vp.docx 26.71Kb Microsoft Word 2007 View/Open
machalová_2015_op.docx 22.12Kb Microsoft Word 2007 View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account