Projekt na zvýšení povědomí Lázní Luhačovice, a.s. jako místa pro pořádání firemních meetingů

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt na zvýšení povědomí Lázní Luhačovice, a.s. jako místa pro pořádání firemních meetingů

Show simple item record

dc.contributor.advisor Tučková, Zuzana
dc.contributor.author Urbancová, Klára
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:45:50Z
dc.date.available 2015-07-24T12:45:50Z
dc.date.issued 2015-02-16
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/33517
dc.description.abstract Cílem této diplomové práce je vytvoření projektu na zvýšení povědomí Lázní Luhačovice, a. s. jako místa pro pořádání firemních meetingů. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část zahrnuje poznatky z incentivního cestovního ruchu, o eventech v cestovním ruchu a také z analytických metod použitých v práci. Praktická část je věnována analýze současné úrovně incentivního cestovního ruchu v Lázních Luhačovice, a. s. Je zaměřena na její ekonomickou situaci, dispoziční možnosti pro incentivní cestovní ruch, samotné firemní meetingy a další analýzy potřebné k projektu. Praktická část také obsahuje projektovou část, která je zaměřena na zážitkové gastrovečery a také komunikační kampaň, což vede ke zvýšení počtu firemních meetingů a tím k hlavnímu cíli mé diplomové práce. Vše je doplněno kalkulacemi a ekonomickou a rizikovou analýzou celého projektu.
dc.format 93 s. (114649 znaků)
dc.format.extent 2202221
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject firemní meetingy cs
dc.subject incentivní cestovní ruch cs
dc.subject zážitkové gastrovečery cs
dc.subject komunikační kampaň cs
dc.subject corporate meetings en
dc.subject incentive tourism en
dc.subject experience gastronomic evenings en
dc.subject communication campaign en
dc.title Projekt na zvýšení povědomí Lázní Luhačovice, a.s. jako místa pro pořádání firemních meetingů
dc.title.alternative The Project to Raise Awareness of Spa Luhačovice as a Place for Corporate Meetings
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Dědek, Jiří
dc.date.accepted 2015-05-26
dc.description.abstract-translated The aim of this thesis is to create a project to raise awareness of Spa Luhačovice as a place for corporate meetings. The work is divided into theoretical and practical part. The theoretical part includes knowledge of incentive tourism, the event in tourism and the analytical methods used in the work. The practical part is devoted to analyzing the current level of incentive tourism in Spa Luhačovice as. On the economic situation, layout options for incentive tourism, with the corporate meetings and other analyzes required for the project. The practical part also includes the project section that focuses on experience gastronomic evenings and communication campaign leading to an increase in corporate meetings and that the main objective of my thesis. Everything is accompanied by calculations and economic and risk analysis of the project.
dc.description.department Ústav podnikové ekonomiky
dc.thesis.degree-discipline Podniková ekonomika, specializace Ekonomika cestovního ruchu cs
dc.thesis.degree-discipline Enterprise Economics - Tourism Economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 39252
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2015-04-27


Files in this item

Files Size Format View
urbancová_2015_dp.pdf 2.100Mb PDF View/Open
urbancová_2015_vp.docx 24.05Kb Microsoft Word 2007 View/Open
urbancová_2015_op.pdf 507.1Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account