Cenová paměť v České republice - cenová strategie v uličkách hypermarketu
Show full item record
No preview available
Title:
|
Cenová paměť v České republice - cenová strategie v uličkách hypermarketu |
Author: |
Juríček, Igor
|
Advisor: |
Soukalová, Radomila
|
Abstract:
|
Díky poznatkům, metodám a interdisciplinárnímu přístupu moderní kognitivní vědy můžeme zkoumat a identifikovat mechanismy, kterými si zákazníci zapamatovávají ceny zboží při běžných nákupech, rozsah toho, na kolik si jsou schopni si je zapamatovat, než opustí prodejnu, jak si tyto vzpomínky vyvolávají, do jaké míry se jimi řídí a s jakou znalostí cen prodejnu opouštějí. Tento projekt zkoumá kombinuje několik teorií kognitivní vědy týkajících se krátkodobé paměti a zpracovávání a interpretace číselných informací v mysli. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/3327
|
Date:
|
2007-08-13 |
Availability:
|
Pouze v rámci univerzity |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
2715
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account