Městský úřad Zlín a event marketing

DSpace Repository

Language: English čeština 

Městský úřad Zlín a event marketing

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Řeháková, Sandra
dc.date.accessioned 2010-07-15T01:33:26Z
dc.date.available 2012-05-15T22:19:22Z
dc.date.issued 2007-04-20
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/3310
dc.description.abstract Cílem této práce je analyzovat event marketingové aktivity Městského úřadu Zlín vůči obyvatelům a turistům města. Teoretická část práce je zaměřena na vymezení pojmu event marketing, popsání jeho vývoje a jeho začlenění do komunikačního mixu MÚ Zlín. V analytické části se zabývám konkrétním porovnáním eventů, které byly v minulosti pořádány se současnými. Součástí jsou i dva výzkumy zaměřené na celkovou eventovou nabídku města a její vnímání občany a turisty. Nakolik efektivitu nabídky ovlivňuje propagace a jak se eventy podílí na image města. Projektová část je zaměřena na doporučení, které by mělo MÚ Zlín udělat v event marketingové koncepci, taktéž na vytvoření nových eventů a jejich komunikaci k cílovým skupinám. cs
dc.format 136 cs
dc.format.extent 3708906 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 20.04.2012
dc.subject event marketing cs
dc.subject eventy cs
dc.subject image cs
dc.subject marketing cs
dc.subject město cs
dc.subject obyvatelé cs
dc.subject potřeby cs
dc.subject propagace cs
dc.subject společenské cs
dc.subject kulturní cs
dc.subject sportovní akce cs
dc.subject symboly cs
dc.subject turisté cs
dc.subject citizins en
dc.subject cultural en
dc.subject social en
dc.subject sport events en
dc.subject events en
dc.subject event marketing en
dc.subject image en
dc.subject needs en
dc.subject town en
dc.subject promotion en
dc.subject symbols en
dc.subject tourists en
dc.title Městský úřad Zlín a event marketing cs
dc.title.alternative Zlin's townhall and event marketing en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Juříková, Martina
dc.date.accepted 2007-06-04
dc.description.abstract-translated The aim of this thesis is to analyse event marketing activities in the town Zlin, which are targeted to citizins and tourists. In the theoretical part, the thesis, is focused on the term event marketing, describing its development and also its integration into communication mix. The analytical part of this work is focused on comparing events from the past to present day events. This part includes two researches, which are focused on the event's offer in the town and how it is percieved by citizens and tourists. And also how can promotion affects this event's offer and how can events affect the image of the town. The project part is focused on recommendation for the town event marketing conception and also on creating new events a its communication to focus groups. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 4915
dc.date.assigned 2007-01-15
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
řeháková_2007_dp.pdfBlocked 3.537Mb PDF View/Open
řeháková_2007_vp.doc 57.5Kb Microsoft Word View/Open
řeháková_2007_op.doc 61Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account