Marketingové aktivity společnosti Hydrodif v oblasti B2B
Show full item record
No preview available
Title:
|
Marketingové aktivity společnosti Hydrodif v oblasti B2B |
Author: |
Zajíček, František
|
Advisor: |
Pavlů, Dušan
|
Abstract:
|
Diplomová práce "Marketingové aktivity společnosti Hydrodif v oblasti B2B" ana-lyzuje některé otázky marketingové komunikace spojené se vstupem zahraničního subjektu na český trh a s jeho obchodními aktivitami na trhu B2B. Společnost musí znát na základě průzkumů a analýz své šance na trhu a postupy, kterými je nutné se zabývat. Nezbytnou součástí je i analýza marketingových aktivit a jejich ekonomické posouzení z hlediska dosažených hospodářských výsledků. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/327
|
Date:
|
2006-08-11 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.08.2008
|
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
C
2808
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account