Analýza stávající situace komunikačního mixu firmy Epos spol. s r.o. s cílem zefektivnění

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza stávající situace komunikačního mixu firmy Epos spol. s r.o. s cílem zefektivnění

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šilhánová, Jana
dc.contributor.author Kučerová, Michaela
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:26:24Z
dc.date.available 2015-07-24T12:26:24Z
dc.date.issued 2015-03-06
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/31070
dc.description.abstract Cílem této bakalářské práce je zdokonalení komunikačního plánu firmy EPOS spol. s r.o. a sestavení jednotlivých doporučení pro zefektivnění komunikace se zákazníky. Práce bude rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. První část se bude zabývat teoretickými poznatky, které budou aplikovány v praktické části. Praktická část bude tvořena popisem stávající situace firmy EPOS spol. s r.o., která se specializuje na zpracování a potisk papíru do rolí, formulářů, lístků a prodej ostatního papírenského zboží. Následně bude zpracován stávající komunikační mix firmy. Pro snazší pochopení bude vypracována SWOT analýza. Předpokládaným závěrem je navržení nových, efektivnějších řešení komunikace se zákazníky a zkvalitnění jejich informovanosti.
dc.format 56 s. (82 505 znaků)
dc.format.extent 1833290
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Komunikační mix cs
dc.subject webové stránky cs
dc.subject webové bannery cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject reklama cs
dc.subject Communication mix en
dc.subject websites en
dc.subject web banners en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject advertising en
dc.title Analýza stávající situace komunikačního mixu firmy Epos spol. s r.o. s cílem zefektivnění
dc.title.alternative Analysis of the Current Situation of Communication Mix in the Company Leading to More Efficiency
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kubíčková, Miloslava
dc.date.accepted 2015-06-03
dc.description.abstract-translated The aim of this thesis is improve the communication plan of the company EPOS spol. s r.o. and a compilation of recommendations for streamlining communication with customers. The work will be divided into two parts: theoretical and practical. The first part will deal with the theoretical knowledge that will be applied in the practical part. The practical part will consist of a description of the current situation of the company EPOS spol. s r.o. which specializes in processing and printing paper into rolls, forms and tickets and other paper goods. Subsequently will be processed the current communication mix of company. For easier understanding the SWOT analysis will be developing. The expected conclusion is proposing more effective solutions of communication with clients and improving their awareness.
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 41078
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2015-04-24


Files in this item

Files Size Format View Description
kučerová_2015_dp.pdf 1.748Mb PDF View/Open None
kučerová_2015_op.pdf 689.8Kb PDF View/Open None
kučerová_2015_vp.pdf 570.3Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account