Analýza marketingového mixu pro cestovní kancelář YOUGOLF, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingového mixu pro cestovní kancelář YOUGOLF, s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Svačinová, Jitka
dc.contributor.author Kryšková, Andrea
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:26:01Z
dc.date.available 2015-07-24T12:26:01Z
dc.date.issued 2015-03-06
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/30995
dc.description.abstract Tato bakalářská práce je věnována problematice marketingu v cestovní kanceláři YOUGOLF, s.r.o., se zaměřením na golfové zájezdy. Teoretická část, obsahuje základní popis cestovního ruchu, jeho členění, dále popis situační analýzy a problematiku marketingového mixu v cestovním ruchu. V praktické části bakalářské práce následuje popis organizace YOUGOLF, s.r.o., situační analýza a SWOT analýza. Velký důraz je kladen na jednotlivé prvky marketingového mixu. Na závěr, v souladu s výsledky, které byly zjištěny v procesu výzkumu, jsou uvedeny návrhy a osobní doporučení k řízení YOUGOLF, s.r.o.
dc.format 71 s. (78 790 znaků)
dc.format.extent 2392125
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject cestovní ruch cs
dc.subject marketing v cestovním ruchu cs
dc.subject situační analýza cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject tourism en
dc.subject marketing in tourism en
dc.subject situational analysis en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject marketing mix en
dc.title Analýza marketingového mixu pro cestovní kancelář YOUGOLF, s.r.o.
dc.title.alternative The Analysis of Marketing Mix for Tour Operator YOUGOLF, s.r.o.
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kubíčková, Miloslava
dc.date.accepted 2015-06-02
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis focuses on marketing issues in tour operating business. Considering the YOUGOLF, s.r.o., tour operator, we have mainly aimed to golf tourism. The theoretical part, describes tourism in general. There, moreover, is mentioned a fundamental depiction of tourism division. Crucial pitches of marketing mix in tourism industry are thoroughly argued as well. The practical part, introduces YOUGOLF, s.r.o., organization in general, situation analysis and SWOT analysis. Great emphasis is placed on individual elements of the marketing mix. Finally, according to the results having been experienced in the research process, there are given suggestions and personal recommendations to the management of the YOUGOLF, s.r.o.
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 40999
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2015-04-24


Files in this item

Files Size Format View Description
kryšková_2015_dp.pdf 2.281Mb PDF View/Open None
kryšková_2015_op.pdf 708.0Kb PDF View/Open None
kryšková_2015_vp.pdf 616.3Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account