Zavedení na trh nového produktu TRAVELLER'S HELPER
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Zakravač, Lumír
|
|
dc.contributor.author |
Dúbková, Aneta
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:18:59Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:18:59Z |
|
dc.date.issued |
2014-03-14 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/30588
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce je věnována problematice zavedení nového produktu na trh, a to konkrétně produktu s názvem TRAVELLER'S HELPER. Jedná se o doplněk stravy, vhodný především pro dlouhé cestování. Tento výrobek přispívá k udržení zdravého krevního oběhu a slouží k prevenci při vzniku krevních sraženin. V teoretické části vymezím teoretické poznatky, vztahující se k procesu zavedení nového výrobku na trh a v části praktické tyto poznatky aplikuji na konkrétní výrobek. Požadovaným výstupem práce je na základě analýz rozhodnut, zda do výrobku dále investovat či nikoliv. |
|
dc.format |
71 s. (80 826 znaků). |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
nový produkt
|
cs |
dc.subject |
doplněk stravy
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
konkurence
|
cs |
dc.subject |
distribuce
|
cs |
dc.subject |
propagace
|
cs |
dc.subject |
New Product
|
en |
dc.subject |
Food Supplement
|
en |
dc.subject |
SWOT Analysis
|
en |
dc.subject |
Competition
|
en |
dc.subject |
Distribution
|
en |
dc.subject |
Promotion
|
en |
dc.title |
Zavedení na trh nového produktu TRAVELLER'S HELPER |
|
dc.title.alternative |
Introduction of a New Product TRAVELLER'S HELPER on the Market |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vorlová, Růžena |
|
dc.date.accepted |
2014-05-26 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with the introduction of a new product called TRAVELLER'S HELPER to the market. It is a food supplement suitable for long travel. This product helps to maintain healthy blood flow and can be used to prevent of blood clots. The theoretical part deals with definition of theoretical knowledge, relating to the introduction of a new product to the market. The practical part contains the application of this knowledge to a specific product. The goal of this thesis is to decide, based on the analysis, whether to invest and develop the product or not. |
|
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
37082
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2014-04-25 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account