Zavedení na trh nového produktu TRAVELLER'S HELPER

DSpace Repository

Language: English čeština 

Zavedení na trh nového produktu TRAVELLER'S HELPER

Show simple item record

dc.contributor.advisor Zakravač, Lumír
dc.contributor.author Dúbková, Aneta
dc.date.accessioned 2015-03-08T21:18:59Z
dc.date.available 2015-03-08T21:18:59Z
dc.date.issued 2014-03-14
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/30588
dc.description.abstract Tato bakalářská práce je věnována problematice zavedení nového produktu na trh, a to konkrétně produktu s názvem TRAVELLER'S HELPER. Jedná se o doplněk stravy, vhodný především pro dlouhé cestování. Tento výrobek přispívá k udržení zdravého krevního oběhu a slouží k prevenci při vzniku krevních sraženin. V teoretické části vymezím teoretické poznatky, vztahující se k procesu zavedení nového výrobku na trh a v části praktické tyto poznatky aplikuji na konkrétní výrobek. Požadovaným výstupem práce je na základě analýz rozhodnut, zda do výrobku dále investovat či nikoliv.
dc.format 71 s. (80 826 znaků).
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject nový produkt cs
dc.subject doplněk stravy cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject konkurence cs
dc.subject distribuce cs
dc.subject propagace cs
dc.subject New Product en
dc.subject Food Supplement en
dc.subject SWOT Analysis en
dc.subject Competition en
dc.subject Distribution en
dc.subject Promotion en
dc.title Zavedení na trh nového produktu TRAVELLER'S HELPER
dc.title.alternative Introduction of a New Product TRAVELLER'S HELPER on the Market
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vorlová, Růžena
dc.date.accepted 2014-05-26
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with the introduction of a new product called TRAVELLER'S HELPER to the market. It is a food supplement suitable for long travel. This product helps to maintain healthy blood flow and can be used to prevent of blood clots. The theoretical part deals with definition of theoretical knowledge, relating to the introduction of a new product to the market. The practical part contains the application of this knowledge to a specific product. The goal of this thesis is to decide, based on the analysis, whether to invest and develop the product or not.
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 37082
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2014-04-25


Files in this item

Files Size Format View
dúbková_2014_dp.pdf 1.945Mb PDF View/Open
dúbková_2014_vp.pdf 619.4Kb PDF View/Open
dúbková_2014_op.pdf 715.4Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account