Mobilní marketing ve společnosti Anima Publishers s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Mobilní marketing ve společnosti Anima Publishers s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Prachař, Štěpán
dc.contributor.author Zezulka, Libor
dc.date.accessioned 2010-07-14T20:51:34Z
dc.date.available 2017-04-20T23:00:32Z
dc.date.issued 2007-04-20
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/3053
dc.description.abstract Tato diplomová práce má svůj cíl v analýze nástrojů mobilního marketingu použitých společností Anima Publisher s.r.o. k propagaci a podpoře svého klíčového produktu AUTO.cz a nových připravovaných produktů či služeb mezi čtenáři v oblasti B2C a inzerenty v oblasti B2B. Práce zároveň poskytuje návrhy na další využití mobilního marketingu za dosažením stanovených cílů. Rozboru aktuální situace a návrhům na zlepšení předchází analýza současného stavu mobilního marketingu v ČR i ve světě a vymezení jeho pozice v komplexním systému marketingových komunikací. cs
dc.format 80 cs
dc.format.extent 912474 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 20.04.2017
dc.subject Mobilní marketing cs
dc.subject direct marketing cs
dc.subject internetový marketing cs
dc.subject B2B cs
dc.subject B2C cs
dc.subject Mobile marketing en
dc.subject internet marketing en
dc.subject direct marketing en
dc.subject B2B en
dc.subject B2C en
dc.title Mobilní marketing ve společnosti Anima Publishers s.r.o. cs
dc.title.alternative Mobile marketing in Anima Publishers s.r.o. company en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Soukalová, Radomila
dc.date.accepted 2007-08-27
dc.description.abstract-translated The goal of these graduation theses is to analyze mobile marketing tools used by Anima Publishers Company to promote and support its crucial product AUTO.cz and other products or services which are in the process of preparation. Both B2B and B2C segments were taken into consideration. The actual state analysis and suggestions of improvements precedes the analysis of current position of mobile marketing in Czech Republic and the rest of the world as well as defining position of mobile marketing in the complex system of marketing communications. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 4922
dc.date.assigned 2007-01-15
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
zezulka_2007_dp.pdfBlocked 891.0Kb PDF View/Open
zezulka_2007_vp.doc 70Kb Microsoft Word View/Open
zezulka_2007_op.doc 76Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account