Strategický marketingový plán Audiovizuálního centra
Show full item record
No preview available
Title:
|
Strategický marketingový plán Audiovizuálního centra |
Author: |
Nemeškalová, Markéta
|
Advisor: |
Janíková, Jana
|
Abstract:
|
Hlavním cílem diplomové práce je vytvoření strategického marketingového plánu Audiovizuálního centra, které vzniklo pod Fakultou multimediálních komunikací UTB ve Zlíně. K tomu směřuje vymezení teoretické základny týkající se problematiky strategického marketingového plánování a prostředí filmového průmyslu. Ve výzkumné části je nejprve provedena analýza makroprostředí, mikroprostředí a interního prostředí Audiovizuálního centra včetně identifikace cílových skupin. Prostřednictvím kvalitativních rozhovorů a diskuze se zástupci vedení FMK UTB, absolventů ateliéru Audiovize a firem Zlínského kraje byly získány inspirativní postřehy a podněty. Ty jsou využity v projektové části k samotné tvorbě strategického marketingového plánu Audiovizuálního centra včetně definice cílů, komunikační strategie, identifikace silných a slabých stránek, příležitostí i hrozeb. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/30500
|
Date:
|
2014-01-31 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
36968
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account