Hodnocení spokojenosti zaměstnanců ve společnosti LAPP KABEL s.r.o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Juříková, Martina
|
|
dc.contributor.author |
Dvořáková, Lucie
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:17:49Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:17:49Z |
|
dc.date.issued |
2014-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/30358
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá průzkumem měření spokojenosti zaměstnanců ve společnosti LAPP KABEL s.r.o. Cílem teoretické části práce je zpracovat teoretická východiska a poznatky týkající se témat interní komunikace, marketingový výzkum, význam měření spokojenosti zaměstnanců a návrh dotazníku pro měření spokojenosti zaměstnanců. Cílem praktické části je popsání současných trendů v měření spokojenosti zaměstnanců, zhodnocení měření, které v roce 2012 prováděla externí agentura a návrh řešení organizace celého měření prováděného v budoucnu. |
|
dc.format |
55 s. (82 096 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
interní komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
dotazník spokojenosti
|
cs |
dc.subject |
internal communication
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
satisfaction questionare
|
en |
dc.title |
Hodnocení spokojenosti zaměstnanců ve společnosti LAPP KABEL s.r.o. |
|
dc.title.alternative |
Assessment of Employees' Satisfaction at the LAPP KABEL Company |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kocourková, Ivana |
|
dc.date.accepted |
2014-05-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
The Bachelor thesis deals with the measurement of employee satisfaction survey in LAPP KABEL company. The aim of theoretical part of this work is to develop the theoretical background and knowledge of topics such as internal communication, marketing research, the importance of measurement of employees satisfaction and draft a questionnare for me-asuring employee satisfaction. The aim of practical part is describtion of current trends in measurement of employees satisfaction, evaluation of measurement which took part in 2012 and was made by external supplier and propose of solution for another research which will be done in future. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
36755
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2014-04-23 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account