e-Marketing - a vital part of the communication mix at Business Link for Suffolk

DSpace Repository

Language: English čeština 

e-Marketing - a vital part of the communication mix at Business Link for Suffolk

Show simple item record

dc.contributor.advisor Wildridge, Deborah
dc.contributor.author Kozáková, Miroslava
dc.date.accessioned 2010-07-14T16:49:03Z
dc.date.issued 2007-04-24
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/2895
dc.description.abstract S vynálezem Internetu byl vytvořen nový marketingový kanál. Výsledkem účasti tohoto nového prostředku v komunikačním řetězci, došlo ke změnám způsobu, jakým společnosti obchodují se svými zákazníky, a také jak doručují své služby a produkty. Cílem této bakalářské práce je získání lepšího porozumění, jak se e-marketing může stát důležitou součás-tí komunikačního mixu. Business Link for Suffok - vládou dotovaná společnost, která pomáhá malým a středně velkým podnikům - již využívá e-marketingu déle jak 6 let. Tato bakalářská práce se zabyvá e-marketingovými aktivitami jako jsou webové stránky nebo e-mail marketing a nabízí rešení na jejich zlepšení. cs
dc.format 114 s., 5 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 3318967 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 24.04.2037
dc.subject elektronické trhy cs
dc.subject elektronický marketing cs
dc.subject elektronický obchod cs
dc.subject e-mail cs
dc.subject klíčová slova cs
dc.subject kliknutí cs
dc.subject marketingový komunikační mix cs
dc.subject marketingový komunikační plan cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject nevyžádaný e-mail cs
dc.subject osobní prodej cs
dc.subject podpora prodeje cs
dc.subject pop-ups cs
dc.subject přímý marketing cs
dc.subject publi-cita cs
dc.subject reklama cs
dc.subject sponzorství cs
dc.subject styk s veřejností cs
dc.subject vyžádaný e-mail cs
dc.subject webová analytika cs
dc.subject webová komunita cs
dc.subject webová přístupnost cs
dc.subject webová stránka cs
dc.subject webové vysílání cs
dc.subject značka cs
dc.subject advertising en
dc.subject brand en
dc.subject clickthrough en
dc.subject direct marketing en
dc.subject e-commerce en
dc.subject e-mail en
dc.subject e-marketing en
dc.subject e-markets en
dc.subject keywords en
dc.subject marketing communication mix en
dc.subject marketing communication plan en
dc.subject marketing mix en
dc.subject online advertising en
dc.subject promotion en
dc.subject opt-in e-mail en
dc.subject personal selling en
dc.subject pop-ups en
dc.subject public relations en
dc.subject publicity en
dc.subject sales promotion en
dc.subject SPAM en
dc.subject sponsorships en
dc.subject web accessibility en
dc.subject web analytics en
dc.subject web casting en
dc.subject web communities en
dc.subject web site en
dc.title e-Marketing - a vital part of the communication mix at Business Link for Suffolk cs
dc.title.alternative e-Marketing - důležitá součást komunikačního mixu ve společnosti Business Link for Suffolk en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee
dc.date.accepted 2007-05-28
dc.date.vskp-available 2037-04-24
dc.description.abstract-translated The advent of the Internet has created a new channel for marketing. The effect of this new resource in the communication chain is altering the way businesses market to their customers and how they deliver their products and services. The aim of this thesis is to gain a better understanding of how e-marketing can be a vital part of the communications mix. Business Link for Suffolk - a government funded body serving small and medium seized businesses - had been using e-marketing for over 6 years. This thesis investigates e-marketing activities such as web sites or e-mail marketing and also offers ways of improvement. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 6941
dc.date.assigned 2007-02-27
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
kozáková_2007_bp.pdfBlocked 3.165Mb PDF View/Open
kozáková_2007_vp.pdf 177.7Kb PDF View/Open
kozáková_2007_op.doc 45Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account