Multimediální prezentace produktu
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Meisner, Jan
|
|
dc.contributor.author |
Vázal, Matej
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T20:53:32Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T20:53:32Z |
|
dc.date.issued |
2013-12-02 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/27767
|
|
dc.description.abstract |
Tato práce se zabývá multimediální prezentací sluchátek. Je rozdělena na dvě části, a to teoretickou a praktickou část. Zabývá se především problematikou distribuce sluchátek v sektoru audio elektroniky. V teoretické části jsou představeny POP materiály jakožto efektivní způsob marketingové komunikace. Dále následuje snaha o sjednocení stojanového systému, obalu a interaktivního prvku jakožto součást stojanu. Každý z elementů je jednotlivě rozebrán. Mapuje vznik a historii, procházející vývojem od navržení jednotného vizuálního stylu, přes tvorbu jednotného balení, až po samotnou propagaci ve specializovaných prodejnách, kterou zajišťuje právě sada POP materiálů. |
|
dc.format |
49 |
|
dc.language.iso |
sk |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Hudba
|
cs |
dc.subject |
P.O.P
|
cs |
dc.subject |
propagace
|
cs |
dc.subject |
místo prodeje
|
cs |
dc.subject |
obalový design
|
cs |
dc.subject |
stojanový systém
|
cs |
dc.subject |
aplikace
|
cs |
dc.subject |
Music
|
en |
dc.subject |
P.O.P
|
en |
dc.subject |
propagation
|
en |
dc.subject |
point of sále
|
en |
dc.subject |
package design
|
en |
dc.subject |
stand
|
en |
dc.subject |
aplication
|
en |
dc.title |
Multimediální prezentace produktu |
|
dc.title.alternative |
Multimedia Presentation of a Product |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kupilík, Michal |
|
dc.date.accepted |
2014-06-19 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with multimedia presentation of a headphones. It is divided into two parts, a theoretical and practical part. It mainly deals with the issue of the distribution of headphones in audio electronics sector. The theoretical part presents POP materials as an effective way of marketing communication. This is followed by an effort to unify the display stand, packaging and interactive element as part of the stand. Each of the elements is analyzed individually. The origin and history are mapped and undergoing developement by proposing a unified visual style, through the creation of a single package to the actual promotion in stores. |
|
dc.description.department |
Ústav vizuální tvorby |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Multimédia a design - 3D design |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Multimedia and Design - 3D Design |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
BcA. |
|
dc.thesis.degree-program |
Výtvarná umění |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Visual Arts |
en |
dc.identifier.stag |
33080
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2014-05-16 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account