Multimediální prezentace produktu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Multimediální prezentace produktu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Meisner, Jan
dc.contributor.author Vázal, Matej
dc.date.accessioned 2015-03-08T20:53:32Z
dc.date.available 2015-03-08T20:53:32Z
dc.date.issued 2013-12-02
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/27767
dc.description.abstract Tato práce se zabývá multimediální prezentací sluchátek. Je rozdělena na dvě části, a to teoretickou a praktickou část. Zabývá se především problematikou distribuce sluchátek v sektoru audio elektroniky. V teoretické části jsou představeny POP materiály jakožto efektivní způsob marketingové komunikace. Dále následuje snaha o sjednocení stojanového systému, obalu a interaktivního prvku jakožto součást stojanu. Každý z elementů je jednotlivě rozebrán. Mapuje vznik a historii, procházející vývojem od navržení jednotného vizuálního stylu, přes tvorbu jednotného balení, až po samotnou propagaci ve specializovaných prodejnách, kterou zajišťuje právě sada POP materiálů.
dc.format 49
dc.language.iso sk
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Hudba cs
dc.subject P.O.P cs
dc.subject propagace cs
dc.subject místo prodeje cs
dc.subject obalový design cs
dc.subject stojanový systém cs
dc.subject aplikace cs
dc.subject Music en
dc.subject P.O.P en
dc.subject propagation en
dc.subject point of sále en
dc.subject package design en
dc.subject stand en
dc.subject aplication en
dc.title Multimediální prezentace produktu
dc.title.alternative Multimedia Presentation of a Product
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kupilík, Michal
dc.date.accepted 2014-06-19
dc.description.abstract-translated This thesis deals with multimedia presentation of a headphones. It is divided into two parts, a theoretical and practical part. It mainly deals with the issue of the distribution of headphones in audio electronics sector. The theoretical part presents POP materials as an effective way of marketing communication. This is followed by an effort to unify the display stand, packaging and interactive element as part of the stand. Each of the elements is analyzed individually. The origin and history are mapped and undergoing developement by proposing a unified visual style, through the creation of a single package to the actual promotion in stores.
dc.description.department Ústav vizuální tvorby
dc.thesis.degree-discipline Multimédia a design - 3D design cs
dc.thesis.degree-discipline Multimedia and Design - 3D Design en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name BcA.
dc.thesis.degree-program Výtvarná umění cs
dc.thesis.degree-program Visual Arts en
dc.identifier.stag 33080
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2014-05-16


Files in this item

Files Size Format View
vázal_2013_dp.pdf 2.427Mb PDF View/Open
vázal_2013_vp.doc 81Kb Microsoft Word View/Open
vázal_2013_op.pdf 72.39Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account