Communication with customers of the Baťa company in between World Wars

DSpace Repository

Language: English čeština 

Communication with customers of the Baťa company in between World Wars

Show simple item record

dc.contributor.advisor Mgr. Helena Maňasová Hradská, Ph.D.
dc.contributor.author Bazgerová, Eva
dc.date.accessioned 2014-02-19T08:48:08Z
dc.date.available 2014-02-19T08:48:08Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/27352
dc.description.abstract Cílem magisterské diplomové práce „Komunikace se zákazníky firmy Baťa v meziválečném období“ jsou charakteristika systému řízení, jednotlivých prvků marketingové komunikace firmy Baťa v kontextu dobového diskursu o obchodu, podnikání, reklamě a propagaci a analýza vybraných komunikačních kampaní. cs
dc.description.abstract The goal of the thesis „Communication with customers of the company Baťa in between World Wars“ is to provide characterization of the management system and particular aspects of marketing communication of the Baťa company, concerning the discourse of the chosen period about market, business, advertising and promotion; as well as to analyze selected communication campaigns. en
dc.format text
dc.format.extent 90
dc.language.iso cs
dc.publisher Masarykova Univerzita, Filozofická Fakulta
dc.subject Baťovy závody cs
dc.subject Reklama a propagace cs
dc.subject marketing cs
dc.subject advertising en
dc.subject marketing en
dc.title Communication with customers of the Baťa company in between World Wars en
dc.title Komunikace se zákazníky firmy Baťa v meziválečném období cs
dc.type Thesis cs
dc.contributor.referee Mgr. Simona Juračková
bata.publisher-location Brno
bata.date.actual 2011
bata.category obchod cs
bata.order 1447
bata.citation.note http://is.muni.cz/th/146539/ff_m/


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account