1. Teoretická část: Aplikování scenáristických postupů při tvorbě videoherního příběhu 2. Praktická část: Krátký hraný film, délka minimálně 10 min., režie

DSpace Repository

Language: English čeština 

1. Teoretická část: Aplikování scenáristických postupů při tvorbě videoherního příběhu 2. Praktická část: Krátký hraný film, délka minimálně 10 min., režie

Show simple item record

dc.contributor.advisor Janíková, Jana
dc.contributor.author Nenkov, Michail
dc.date.accessioned 2013-10-12T16:18:07Z
dc.date.available 2013-10-12T16:18:07Z
dc.date.issued 2012-11-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/24613
dc.description.abstract Práce se zabývá obecnou problematikou psaní pro medium videoher. Uvádí kontext videoherního příběhu a jeho vývoj. Zkoumá specifika herního média z narativního hlediska a možnosti aplikování běžných scenáristických postupů na interaktivní a nelineární struktury moderních her. cs
dc.format 29 s. cs
dc.format.extent 875051 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject hry cs
dc.subject videohry cs
dc.subject příběh cs
dc.subject scenáristika cs
dc.subject počítačové hry cs
dc.subject games en
dc.subject videogames en
dc.subject narrative en
dc.subject screenwriting en
dc.subject computer games en
dc.title 1. Teoretická část: Aplikování scenáristických postupů při tvorbě videoherního příběhu 2. Praktická část: Krátký hraný film, délka minimálně 10 min., režie cs
dc.title.alternative 1. Theoretical part: Application of Screenwriting Techniques in Video Game Writing 2. Practical part: short film, min. 10 minutes, director en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Bártek, Jan
dc.date.accepted 2013-06-12
dc.description.abstract-translated The thesis deals with the general topic of writing for videogames. It summarizes the context and developements in videogame narrative. It looks closely at the specifics of the game medium and the possibilities of using film screenwriting methods on the interactive and non-linear structures of videogames. en
dc.description.department Ústav animace a audiovize cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/124 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Audiovizuální tvorba - Režie a scenáristika cs
dc.thesis.degree-discipline Audiovisual Arts - Directing and Screenwriting en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name BcA. cs
dc.thesis.degree-program Teorie a praxe audiovizuální tvorby cs
dc.thesis.degree-program Theory and Practice of Audiovisual Arts en
dc.identifier.stag 29198
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2013-05-14


Files in this item

Files Size Format View
nenkov_2013_bp.pdf 854.5Kb PDF View/Open
nenkov_2013_vp.doc 52.5Kb Microsoft Word View/Open
nenkov_2013_op.doc 51Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account