Návrh komunikačního plánu fotoateliéru ART foto - Patrik Pšeja

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh komunikačního plánu fotoateliéru ART foto - Patrik Pšeja

Show simple item record

dc.contributor.advisor Novák, Michal
dc.contributor.author Musial, Jan
dc.date.accessioned 2013-10-11T23:03:15Z
dc.date.available 2013-10-11T23:03:15Z
dc.date.issued 2013-03-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/24514
dc.description.abstract Cílem této bakalářské práce je návrh a vypracování komunikačního plánu fotoateliéru ART foto - Patrik Pšeja se zaměřením na snížení nákladů na propagaci a využití nových alternativních forem reklamy. Úvod práce obsahuje teoretické informace, které tvoří základ porozumění celé problematiky. Praktická část seznamuje s profilem firmy, popisem produktů a služeb, na které navazuje analýza podnikového okolí v podobě analýzy konkurence a PEST analýzy. Dalším hlavním bodem praktické části je analýza vnitřního prostředí sestavená ze SWOT analýzy a analýzy cílových skupin. Hlavní část této práce tvoří komunikační plán s využitím nových a trendově ovlivněných forem propagace se zaměřením na posílení povědomí a rozšíření základny cílových segmentů. cs
dc.format 73 s. (103 666 znaků) cs
dc.format.extent 3074259 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject komunikační plán cs
dc.subject reklamní kampaň cs
dc.subject guerilla cs
dc.subject low budget cs
dc.subject marketing cs
dc.subject reklama cs
dc.subject communication plan en
dc.subject advertising campaign en
dc.subject guerilla en
dc.subject low budget en
dc.subject marketing en
dc.subject advertising en
dc.title Návrh komunikačního plánu fotoateliéru ART foto - Patrik Pšeja cs
dc.title.alternative Proposal of Communication Plan of Studio ART foto - Patrik Pšeja en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vorlová, Růžena
dc.date.accepted 2013-06-03
dc.description.abstract-translated The aim of this bachelor thesis is proposal and development of communication plan of studio ART foto ? Patrik Pšeja focused on reducing costs of promotion and using new alternative forms of advertising. Introduction of the work includes theoretical information that forms basis of understanding of the issue. The practical part is introducing company profile, description of products and services, which is followed by analysis of the business area in the form of competitor analysis and PEST analysis. Another key point is the analysis of the practical part of the internal environment composed of SWOT analysis and target groups analysis. The main part of this work consists of a communication plan with new and trendy influenced forms of promotion aimed at expansing awareness and broadening of the target segments. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 32653
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2013-04-26


Files in this item

Files Size Format View
musial_2013_bp.pdf 2.931Mb PDF View/Open
musial_2013_vp.pdf 555.9Kb PDF View/Open
musial_2013_op.pdf 634.9Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account