Komunikační plán Taneční školy Need for BEAT

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační plán Taneční školy Need for BEAT

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bašková, Eva
dc.contributor.author Mošťková, Vendula
dc.date.accessioned 2013-10-11T22:56:17Z
dc.date.available 2013-10-11T22:56:17Z
dc.date.issued 2013-03-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/24509
dc.description.abstract Obsahem této práce je rozvržení a způsob komunikace Taneční školy z Uherského Brodu pro následující rok. Taneční škola spadá pod neziskovou organizaci a proto je úkolem vypracovat efektivní komunikační plán s omezeným finančním rozpočtem na jeho realizaci. Součástí konceptu je kromě volby komunikačních aktivit, médií a časového rozmezí i grafické zpracování návrhu reklamní kampaně a také loga taneční školy včetně návrhů reklamních předmětů. Analýzy budou využity pro definování předností organizace, jakožto hlavních atributů, na které bude kladen důraz při tvorbě komunikačního plánu. Teoretická část je zaměřena na popis základních pojmů. Popis organizace a poznatky z teoretické části jsou pak v části praktické aplikovány do konkrétních situací a následně je navržen způsob vyhodnocení efektivity zvolených komunikačních aktivit. cs
dc.format 65 s. (85 510 znaků) cs
dc.format.extent 2417951 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Komunikační plán cs
dc.subject taneční škola cs
dc.subject efektivita cs
dc.subject nezisková organizace cs
dc.subject komunikační cíl cs
dc.subject Communication plan en
dc.subject dance school en
dc.subject efficiency en
dc.subject non-profit institution en
dc.subject communication goals en
dc.title Komunikační plán Taneční školy Need for BEAT cs
dc.title.alternative The Communication Plan of The Dance School Need for BEAT en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vorlová, Růžena
dc.date.accepted 2013-06-03
dc.description.abstract-translated This work focuses on the layout and methods of communication of the Dance school from Uherský Brod for the next year. The dance school comes under a non-profit organization and therefore the task is to work out an effective communication plan with limited financial budget for its implementation. The component of concept is except of the choice of communication activities media also timescale and graphic design processing of proposal of advertising campaigns including logos of the dance school with proposal of promotional items. The analyses will be used to define the organization's strengths, as key attributes, which will be focused on creating a communication plan. The theoretical part is focused on describing the basic concepts. The description of the organization and the theoretical part are applied in the practical part in specific situations and then methods are suggest for evaluating the effectiveness of selected communication activities. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 32665
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2013-04-26


Files in this item

Files Size Format View
mošťková_2013_bp.pdf 2.305Mb PDF View/Open
mošťková_2013_vp.pdf 1.198Mb PDF View/Open
mošťková_2013_op.pdf 740.1Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account