Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely ve společnosti XY

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely ve společnosti XY

Show full item record

No preview available
Title: Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely ve společnosti XY
Author: Majda, Roman
Advisor: Pilík, Michal
Abstract: Tato bakalářské práce se zabývá moderními trendy v marketingu se zaměřením na internet a sociální sítě. Jejím cílem je navrhnout doporučení pro využití sociálních sítí pro marketingové účely ve společnosti XY. Teoretická část je zaměřena na změny v marketingu, nové trendy, sociální média, sociální sítě a možnosti jejich využití pro marketingové účely. Tyto poznatky jsou následně uplatněny v praktické části, kde jsou uvedeny informace o společnosti XY a analýza současného využívání sociálních sítí pro marketingové účely v této společnosti. Praktická část dále obsahuje výsledky dotazníkového šetření zaměřeného na využívání sociálních sítí českými uživateli. Na základě analýzy a dotazníkového šetření jsou v závěru práce uvedena konkrétní doporučení pro zefektivnění marketingových aktivit na sociálních sítích.
URI: http://hdl.handle.net/10563/24404
Date: 2013-02-22
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a ekonomika, specializace Management a ekonomika podniku
Grade for thesis and defense: A 30392


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
majda_2013_bp.pdf 2.488Mb PDF View/Open
majda_2013_vp.doc 126.5Kb Microsoft Word View/Open
majda_2013_op.doc 129.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account