Analýza kvality poskytovaných služeb hotelu Garni Zlín

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza kvality poskytovaných služeb hotelu Garni Zlín

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kozák, Vratislav
dc.contributor.author Gerychová, Kateřina
dc.date.accessioned 2013-10-11T11:14:45Z
dc.date.available 2013-10-11T11:14:45Z
dc.date.issued 2013-02-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/24138
dc.description.abstract Hlavním cílem mé bakalářské práce je analýza kvality poskytovaných služeb hotelu Garni Zlín. Práce je rozdělena na dvě části. V první, teoretické části jsem provedla literární rešerši týkající se marketingu, marketingu služeb, marketingu v cestovním ruchu a marketingu hotelových služeb. Druhá, praktická část je věnována představení a analýze hotelu Garni Zlín pomocí SWOT analýzy, PEST analýzy a Porterovy analýzy pěti konkurenčních sil. Na základě provedených analýz a výsledků dotazníkového šetření jsem navrhla doporučení vedoucí ke zvýšení kvality poskytovaných služeb. cs
dc.format 84 s. (109 063 znaků) cs
dc.format.extent 1629388 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject hotelnictví cs
dc.subject marketing cs
dc.subject marketing služeb cs
dc.subject kvalita služeb cs
dc.subject marketing v cestovním ruchu cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject PEST analýza cs
dc.subject hotel business en
dc.subject marketing en
dc.subject services marketing en
dc.subject quality of services en
dc.subject marketing in tourism en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject PEST analysis en
dc.title Analýza kvality poskytovaných služeb hotelu Garni Zlín cs
dc.title.alternative Quality Analysis of Services Provided in Garni Hotel Zlin en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Zbranková, Petra
dc.date.accepted 2013-06-05
dc.description.abstract-translated The main aim of my bachelor thesis is a quality analysis of services provided in Garni hotel Zlin. The thesis is divided into two parts. In the first, theoretical part I carried out literature search relating to marketing, services marketing, marketing in tourism and hotel services marketing. The second, practical part is devoted to the presentation and analysis of the Garni hotel Zlin through SWOT analysis, PEST analysis and Porter's five competitive forces analysis. On the basis of executed analysis and results of questionnaire survey I proposed recommendations leading to increase of quality of services provided. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/116 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika, specializace Management a ekonomika podniku cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 30597
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2013-05-17


Files in this item

Files Size Format View
gerychová_2013_bp.pdf 1.553Mb PDF View/Open
gerychová_2013_vp.doc 126.5Kb Microsoft Word View/Open
gerychová_2013_op.pdf 611.4Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account