Vliv značky na nákupní rozhodování

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vliv značky na nákupní rozhodování

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kocourek, Josef
dc.contributor.author Štěpánková, Zuzana
dc.date.accessioned 2013-10-11T04:23:48Z
dc.date.available 2013-10-11T04:23:48Z
dc.date.issued 2012-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/24068
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá vlivem značky na nákupní rozhodnutí spotřebitele a obecnými preferencemi při výběru obuvi. Dále práce zkoumá, jak vnímají spotřebitelé značku Baťa. Teoretická část vymezuje základní pojmy, které pomohou pochopit praktickou část práce. V té autorka pomocí výsledků z průzkumné sondy objasňuje, jaká kritéria hrají pro spotřebitele nejdůležitější roli při výběru obuvi a jaká je image značky Baťa. V závěru práce je navržena komunikace pro firmu Baťa. cs
dc.format 50 s. (70 217 znaků) cs
dc.format.extent 1006993 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject značka cs
dc.subject image cs
dc.subject spotřebitel cs
dc.subject nákupní rozhodování cs
dc.subject obuv cs
dc.subject brand en
dc.subject image en
dc.subject consumer en
dc.subject purchasing decision en
dc.subject shoes en
dc.title Vliv značky na nákupní rozhodování cs
dc.title.alternative Influence of Brand on Purchasing Decisions en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Rožek, Michal
dc.date.accepted 2013-05-20
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis deals with the influence of brand on purchasing decisions and customer?s common preferences at choosing shoes. The thesis researches the image of the brand Baťa. The theoretical part explains all the key concepts that lead to understanding the practical part. The practical part explains the results of the research. The research clarifies the image of brand Baťa and also which criterions are the most important for the consumers while buying shoes. At the end of the thesis the author suggests ways of communication for Baťa company. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 32341
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2013-04-25


Files in this item

Files Size Format View
štěpánková_2013_bp.pdf 983.3Kb PDF View/Open
štěpánková_2013_vp.pdf 52.62Kb PDF View/Open
štěpánková_2013_op.pdf 209.9Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account