Marketing a propagace HaDivadla

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketing a propagace HaDivadla

Show full item record

No preview available
Title: Marketing a propagace HaDivadla
Author: Žatečka, Luděk
Advisor: Bačuvčík, Radim
Abstract: Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingu a propagace divadla. Nejprve se věnuje teoretickým poznatkům dané problematiky, tedy divadlu a následně jeho marketingovému a komunikačnímu mixu. Dále popisuje základní charakteristiku vybraného divadla (HaDivadla). Na základě získaných informací je definován marketingový a komunikační mix organizace. V souladu s výsledky provedeného výzkumu na základě dotazníkového šetření jsou formulovány vlastní návrhy na možné změny způsobu propagace HaDivadla.
URI: http://hdl.handle.net/10563/24045
Date: 2012-10-01
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: C 32402


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
žatečka_2013_bp.pdf 1.722Mb PDF View/Open
žatečka_2013_vp.pdf 53.15Kb PDF View/Open
žatečka_2013_op.pdf 54.04Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account