Marketingová strategie destinace cestovního ruchu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová strategie destinace cestovního ruchu

Show full item record

No preview available
Title: Marketingová strategie destinace cestovního ruchu
Author: Brtnická, Martina
Advisor: Juříková, Martina
Abstract: Cílem předložené diplomové práce je vytvoření marketingové strategie destinace cestovního ruchu Malta se zaměřením na zdrojový trh Česká republika. Práce je rozdělena na tři části: teoretickou, praktickou a projektovou. Teoretická část vychází z odborné literatury a definuje základní pojmy, které jsou následně využité v praktické části: cestovní ruch a jeho význam, turismus - výhody, nevýhody a udržitelnost, typologie cestovního ruchu, dále je vymezen pojem destinace cestovního ruchu a jsou představeny různé typy destinací, management a marketingové řízení destinace, marketingový mix cestovního ruchu a strategický marketing. Na závěr teoretické části je představena metodika marketingového výzkumu, který je součástí praktické části. Obsahem praktické části je představení maltských ostrovů a stručný pohled do historie Malty. Následuje představení Maltské centrály cestovního ruchu, její marketingové a PR aktivity. Dále jsou zde zahrnuty trendy na trhu cestovního ruchu, analýza nabídky destinace a profil návštěvníků Malty v roce 2011. Na základě studia maltských diplomových prací jsou stanoveny důvody pro návštěvu destinace ze strany odborníků a návštěvníků a je provedena SWOT analýza. Zbytek praktické části je věnováno analýze marketingových aktivit českého zastoupení Maltské centrály cestovního ruchu a na závěr jsou provedeny řízené rozhovory s odborníky na turismus, vedoucími cestovních kanceláří a zástupci Maltské centrály cestovního ruchu na Maltě a v České republice. Projektová část je věnována návrhu nové komunikační strategie destinace Malta specificky pro český trh. Součástí jsou doporučení pro české zastoupení Maltské centrály cestovního ruchu, která musí být splněna, aby mohla nově navržená komunikační strategie fungovat.
URI: http://hdl.handle.net/10563/24012
Date: 2012-10-01
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 32430


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
brtnická_2013_dp.pdf 6.540Mb PDF View/Open
brtnická_2013_vp.pdf 51.39Kb PDF View/Open
brtnická_2013_op.pdf 55.14Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account