Online propagace na ruském internetu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Online propagace na ruském internetu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bruštík, Jan
dc.contributor.author Holeček, Jiří
dc.date.accessioned 2013-10-10T23:40:58Z
dc.date.available 2013-10-10T23:40:58Z
dc.date.issued 2013-03-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23897
dc.description.abstract Cílem bakalářské práce bude analyzovat ruský internet v rámci potenciálu zahraniční online propagace firem ? především z oboru průmyslové výroby a strojírenství. V analytické části bakalářské práce bude provedena podrobná charakteristika ruskojazyčných vyhledávacích serverů a analýza klíčových slov relevantních pro firemní propagaci za sledované období 2011 ? 2013. Dále bude analyzována případová studie firmy XY v rámci statistiky zahraniční návštěvnosti webové prezentace. Výstupem budou návrhy a doporučení v oblasti internetové propagace na RUNETU a vlastnosti správné ruské mutace firemních www prezentací. Teoretická část bude obsahovat výklad pojmů z praktické části. Především z oblasti internetu ,on-line marketingu, B2B marketingu a nástrojů monitorování návštěvnosti www stránek. cs
dc.format 75 cs
dc.format.extent 2366487 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Ruský internet cs
dc.subject internetový marketing cs
dc.subject SEO cs
dc.subject PPC cs
dc.subject Yandex cs
dc.subject Google Analytics cs
dc.subject Russian internet en
dc.subject internet marketing en
dc.subject SEO en
dc.subject PPC en
dc.subject Yandex en
dc.subject Google Analytics en
dc.title Online propagace na ruském internetu cs
dc.title.alternative Online Advertising on the Russian Internet en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Barboříková, Jarmila
dc.date.accepted 2013-05-27
dc.description.abstract-translated ABSTRACT The aim of my bachelor work is to analyse the Russian Internet in the potential of online promotion of foreign companies - especially in the matter of manufacturing and engineering. In the analytical part of the thesis is detailed characterization of Russian-language search engines and keyword analysis relevant for corporate promotion examined for the period 2011 - 2013. Also will be analysed the case study of XY company in the matter of statistics of foreign customer visits on the website. The output will be effective recommendations for the Internet promotion actions on RUNET with corrections on Russian language mutation of the XY company website. The theoretical part will include interpretation of the terms of the practical part. Mainly from the Internet, online marketing, B2B marketing and monitoring tools traffic website. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 32657
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2013-04-26


Files in this item

Files Size Format View
holeček_2013_bp.pdf 2.256Mb PDF View/Open
holeček_2013_vp.pdf 601.0Kb PDF View/Open
holeček_2013_op.pdf 623.5Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account