Měření spokojenosti zákazníků firmy Dan Ahlmann Kristensen

DSpace Repository

Language: English čeština 

Měření spokojenosti zákazníků firmy Dan Ahlmann Kristensen

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kubíčková, Miloslava
dc.contributor.author Kovářová, Ivana
dc.date.accessioned 2013-10-10T23:30:17Z
dc.date.available 2013-10-10T23:30:17Z
dc.date.issued 2013-03-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23883
dc.description.abstract Tématem mé bakalářské práce je "Měření spokojenosti zákazníků firmy Dan Ahlmann Kristensen". Tato firma se zabývá prodejem nových pneumatik a alu-disků. V práci bude zpracována analýza spokojenosti zákazníků firmy prostřednictvím dotazníkového šetření. Bakalářská práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část bude věnována literárním zdrojům, které se zaměřují na B2B trhy, na spokojenost a péči o zákazníka a na marketingový výzkum. V praktické části bude charakterizována firma Dan Ahlmann Kristensen a budou zde vyhodnoceny vyplněné dotazníky. Na základě výsledků budou uvedena jednotlivá doporučení, která by mohla přispět ke zlepšení spokojenosti zákazníků. cs
dc.format 68 s. (86 000 znaků) cs
dc.format.extent 1604825 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject B2B trhy cs
dc.subject dotazník cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject spokojenost zákazníka cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject B2B markets en
dc.subject questionnaire en
dc.subject marketing research en
dc.subject customer satisfaction en
dc.subject SWOT analysis en
dc.title Měření spokojenosti zákazníků firmy Dan Ahlmann Kristensen cs
dc.title.alternative Customer Satisfaction Measurement in the Company Dan Ahlmann Kristensen en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vorlová, Růžena
dc.date.accepted 2013-05-29
dc.description.abstract-translated The topic of my bachelor thesis is "Measuring of customer satisfaction in company Dan Ahlmann Kristensen". This company is engaged in the sale of new tires and alu-wheels. In firm will be processed analysis of customer satisfaction of this company through a questionnaire survey. Bachelor thesis is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part will be devoted to literary sources that focus on B2B markets, customer satisfaction and customer care and marketing research. In the practical part will be characterized firm DAK and will be here evaluated the completed questionnaires. Based on the results will be provided specific recommendations that could help improve customer satisfaction. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 32659
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2013-04-26


Files in this item

Files Size Format View
kovářová_2013_bp.pdf 1.530Mb PDF View/Open
kovářová_2013_vp.pdf 650.4Kb PDF View/Open
kovářová_2013_op.pdf 542.2Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account