Internetový marketing hromadných ubytovacích zařízení

DSpace Repository

Language: English čeština 

Internetový marketing hromadných ubytovacích zařízení

Show simple item record

dc.contributor.advisor Skalka, Jaroslav
dc.contributor.author Pelikán, Hugo
dc.date.accessioned 2013-10-10T23:21:30Z
dc.date.available 2013-10-10T23:21:30Z
dc.date.issued 2013-03-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23875
dc.description.abstract Teoretická část práce se zabývá internetovým marketingem a jeho nástroji, blíže se věnuje nárokům na kvalitní webové stránky a zmiňuje specifika marketingu v sektoru ubytovacích služeb. Podává základní informace o metodách marketingového výzkumu dále aplikovaných v praktické části. Praktická část pomocí dotazníkového šetření zkoumá využívání internetového marketingu v sektoru ubytovacích služeb, reflektuje postoje podnikatelů a nahlíží na ně analyticky. Dále se zabývá hodnocením kvality webových prezentací, jakožto základního kamene firemní komunikace na internetu. Vyhodnocuje výstupy a konfrontuje je s aktuálními trendy online marketingu a tvorby webových stránek s důrazem na specifika ubytovacích služeb. cs
dc.format 70 s. (76 630 znaků) cs
dc.format.extent 1742671 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Ubytovací služby cs
dc.subject internetový marketing cs
dc.subject web cs
dc.subject dotazníkový průzkum cs
dc.subject Accommodation services en
dc.subject internet marketing en
dc.subject web en
dc.subject questionnaire survey en
dc.title Internetový marketing hromadných ubytovacích zařízení cs
dc.title.alternative Internet Marketing of Collective Accommodation Facilities en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Barboříková, Jarmila
dc.date.accepted 2013-05-27
dc.description.abstract-translated The theoretical part of the thesis deals with internet marketing and its tools. It is engaged in quality website requirements and it mentions marketing particularities in the accommodation service sector. It provides basic information about methods of marketing research applied further on in the practical part. The practical part, using a questionnaire, examines the use of Internet marketing in the accommodation service sector. It reflects the attitudes of entrepreneurs and looks at them analytically. Furthermore, it evaluates the quality of websites, as the core of corporate communications on the Internet. It evaluates outputs and confronts them with the latest trends in online marketing and creating of websites, with the emphasis on the accommodation service sector. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 32678
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2013-04-26


Files in this item

Files Size Format View
pelikán_2013_bp.pdf 1.661Mb PDF View/Open
pelikán_2013_vp.pdf 677.9Kb PDF View/Open
pelikán_2013_op.pdf 634.8Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account