Propagace náboženských sekt v České republice

DSpace Repository

Language: English čeština 

Propagace náboženských sekt v České republice

Show simple item record

dc.contributor.advisor Křížek, Zdeněk
dc.contributor.author Kadlecová, Pavlína
dc.date.accessioned 2013-10-10T23:17:51Z
dc.date.available 2013-10-10T23:17:51Z
dc.date.issued 2012-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23869
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá propagací Svědků Jehovových, Církve Ježíše Krista Svatých posledních dnů a Scientologické církve na území České republiky, postojem široké veřejnosti citlivé na propagační a manipulativní techniky sekt k těmto konkrétním sektám a jejich zkušenostmi s touto propagací. Součástí praktické části je také srovnávací analýza propagace těchto tří sekt v USA a v České republice. cs
dc.format 73 s. (81 736 znaků) cs
dc.format.extent 2293278 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject propagace cs
dc.subject propagační prostředky cs
dc.subject sekty cs
dc.subject znaky sekt cs
dc.subject nová náboženská hnutí cs
dc.subject promotion en
dc.subject means of promotion en
dc.subject sects en
dc.subject characteristics of sects en
dc.subject new religious movements en
dc.title Propagace náboženských sekt v České republice cs
dc.title.alternative Promotion of Religious Cults in the Czech Republic en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Göttlichová, Marcela
dc.date.accepted 2013-05-20
dc.description.abstract-translated The bachelor's thesis is looking into the promotion of the Jehova's Witnesses, The Church of Jesus Christ of Latter-day Saints and Scientology in the Czech republic, the attitude of general public (vulnerable to promotional and manipulative tactics of sects) to these particular sects and their experience with this promotion. Comparative analysis of promotion of these three sects in the USA and in the Czech republic is included in the practical part of this bachelor's thesis. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 32322
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2013-04-26


Files in this item

Files Size Format View
kadlecová_2013_bp.pdf 2.187Mb PDF View/Open
kadlecová_2013_vp.pdf 52.15Kb PDF View/Open
kadlecová_2013_op.pdf 212.9Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account