Marketing a propagace pěveckého sboru

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketing a propagace pěveckého sboru

Show full item record

No preview available
Title: Marketing a propagace pěveckého sboru
Author: Dušková, Martina
Advisor: Bačuvčík, Radim
Abstract: Tato diplomová práce se zabývá marketingem a propagací středoškolského pěveckého sboru. První část práce shrnuje teoretická východiska v oblasti arts marketingu, marketingového a komunikačního mixu v oblasti kultury a analýzy konkurence. Zaměřuje se také na vymezení pojmů týkajících se pěveckých sborů a jejich propagace. Praktická část práce obsahuje analýzu komunikačních a propagačních aktivit pěveckého sboru Corale. Projektová část navazuje na získané poznatky a věnuje se vypracování návrhu komunikační strategie sboru pro konkrétní projekt.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23846
Date: 2012-10-01
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: C 32433


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
dušková_2013_dp.pdf 4.996Mb PDF View/Open
dušková_2013_vp.pdf 54.30Kb PDF View/Open
dušková_2013_op.pdf 219.2Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account